• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7

۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز درمانی اهر و هریس اختصاص یافت

  • کد خبر : 84440
  • 16 آبان 1401 - 9:30
۳۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز مراکز درمانی اهر و هریس اختصاص یافت
یاز اکو - نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: با تلاش های انجام گرفته ۳۰۰ میلیارد ریال برای سی‌تی‌اسکن بیمارستان هریس و ۲۶۵ میلیارد ریال هم برای نوسازی سی‌تی‌اسکن بیمارستان باقرالعلوم(ع) اهر و تجهیز مراکز بهداشتی روستاهای این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، احمد محرم‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی اهر از اخذ مجوز سه رشته تحصیلی برای دانشکده پرستاری و مامایی این شهرستان در راستای ایجاد زیرساخت‌های تأسیس دانشکده علوم پزشکی اهر خبر داد.

وی گفت: این رشته‌ها شامل فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و بهداشت حرفه‌ای می‌باشد و با توجه به اینکه پیگیر ایجاد دانشکده علوم پزشکی هستیم با راه‌اندازی این رشته‌ها زمینه تحقق دانشکده فراهم می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر اهر ۱۱ محله حاشیه‌ نشین دارد و معابر هم از آسفالت خوبی برخوردار نیست، در پی سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان اهر و با پیگیری‌های که انجام شده، ۸۷۶ و نیم تن قیر رایگان برای آسفالت‌ ریزی این محلات تا پایان فصل‌ کاری و اوایل سال اختصاص یافته است.

نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: متأسفانه آن‌گونه که باید و شاید در حوزه فرهنگی کارهای خوبی انجام نشده است و ادارات و نهادهای ذیربط به وظایف و تکالیف خود در ارتباط با مسایل فرهنگی عمل نکرده‌اند.

محرم‌زاده گفت: آنچه امروز اهمیت دارد توجه مسئولان و کارکنان ادارات به حل مشکلات مردم و مدیریت جهادی در کارهاست.

اولویت بودن مدیریت جهادی در ادارات

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز بر اولویت بودن مدیریت جهادی در ادارات تأکید کرد و افزود: مسئولان ادارات و کارکنان وظایف خود را به درستی انجام دهند و با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌زاده گفت: مدیریت جهادی از مطالبات به حق مقام معظم رهبری است که اگر روحیه مدیریت جهادی در کارها و در جهت حل مشکلات باشد مردم هم مسئولان را همراهی خواهند کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی اسلامی در جامعه نهادینه شود لازمه آن ایجاد تحول فرهنگی با جذابیت بیشتر است که اگر آن را جدی نگیریم دشمن به دنبال ترویج فرهنگ و سبک زندگی غربی خواهد بود.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این جلسه بابیان اینکه فرهنگ عمومی اغلب در ادارات و از سوی نهادهای ذی‌ربط مورد توجه قرار نمی ‌گیرد، اظهار داشت: فرهنگ عمومی از ارزش‌های فراگیر است که تا دیروز باور بود و امروز به فرهنگ تبدیل شده است.

ابوالفضل غنی زاده بر ضرورت جلوگیری از ورود فرهنگ غلط و بدعت‌ها به جامعه تأکید و خاطرنشان کرد: وقتی یک فرد به‌عنوان مدیر یا مسئول به شهرستانی می‌رود، بایستی خود را با فرهنگ آن شهرستان تطبیق دهد نه اینکه سعی کند تا تعادل‌ فرهنگی شهرستان را برهم بزند.

در این جلسه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر نیز گفت: بنرهایی که در سطح شهرستان نصب می شود باید از شهرداری مجوز داشته باشند در غیر این صورت جلوی نصب بنرهای بدون مجوز گرفته می شود.

علی فاضلی گفت: متأسفانه همه جای سطح شهر بنر نصب می شود که بعضی از آنها هم درست نصب نمی شود و ممکن است برای مردم مشکل ایجاد کند که باید نکات ایمنی در نصب بنرها جدی گرفته شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});