• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

تشکیل کتابخانه تخصصی روابط عمومی و رسانه در تبریز

  • کد خبر : 84902
  • 21 آبان 1401 - 15:55
تشکیل کتابخانه تخصصی روابط عمومی و رسانه در تبریز
یازاکو- اسد بابایی، مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از تشکیل کتابخانه تخصصی روابط عمومی و رسانه در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، اسد بابایی به مناسبت سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در تالار نخجوانی اظهار داشت :کتابخانه باید در مسیر زندگی مردم قرار گیرد .

وی با اشاره به تعداد کتاب های حاضر در کتابخانه های استان گفت: بالغ بر، بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی وجود دارد.

وی بیان کرد:  ۱۱۵ کتابخانه نهادی ، ۳۰ کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه مستقل در استان داریم.

وی افزود : در تلاش هستیم تمام روستاهای استان دارای کتابخانه شوند.

بابایی کتابخانه سردار سلیمانی واقع در جدید سهند با سه هزار مترمربع را دومین کتابخانه بزرگاستان شمارد و گفت: این کتابخانه به دلیل مشکلات سرمایی فعلا فعال نمی باشد اگر مشکل چیلر  حل شود در بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود ۷۰۰ میلیون کتاب به ازای هر نفر گفت : هدف ما این است که تعداد کتاب‌های موجود در مخزن کتابخانه‌های عمومی استان را به میزانی برسانیم که به ازای هر نفر در استان حداقل یک جلد کتاب وجود داشته باشد.

وی در خصوص کتاب خانه سیار گفت : در حال حاضر سه کتابخانه سیار در استان وجود دارد که به کمک یک خیر یک کتابخانه سیار نیز در شبستر راه اندازی خواهد شد .

وی خاطر نشان شد: تمامی علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند ، ۲۴ آبان ماه به مناسبت روزکتاب، کتابخوانی و کتابدار  به صورت رایگان ثبت نام کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=84902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});