• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

اوکتای معاون رئیس جمهورترکیه: ۶ کشته و ۸۱ مجروح در حادثه تروریستی استانبول

  • کد خبر : 85102
  • 24 آبان 1401 - 8:00
اوکتای معاون رئیس جمهورترکیه: ۶ کشته و ۸۱ مجروح در حادثه تروریستی استانبول
یاز اکو_معاون رئیس جمهور ترکیه گفت: "این یک اقدام تروریستی است می دانیم که توسط مهاجمی که از نظر ما زن است، رخ داده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تی آر تی خبر، اوکتای گفت: متاسفانه تا به این لحظه۶ کشته و ۸۱ مجروح داریم.
اوکتای با اشاره به اینکه کار در منطقه انفجار با شدت تمام ادامه دارد، اظهار داشت: تمام سوابق دوربین ها بررسی شده و با همه شاهدان عینی از جمله کارمندان تمام فروشگاه‌های نزدیک به محل انفجار در مورد حادثه و اقدامات لازم گفتگو شده است.

اوکتای خاطر نشان کرد: با روشن شدن شرایط جزییات این رویداد اسفناک با در مطبوعات، رسانه ها و ملت در میان گذاشته می شود.”هر چه که باشد، پاسخگو خواهد بود”
فوات اوکتای معاون رئیس جمهور در ادامه سخنان خود به این شرح است: ما تحت رهبری و ریاست رئیس جمهورمان ادامه خواهیم داد. ما این پرونده را حل خواهیم کرد. خیلی زود حلش می کنیم و وقتی حل شد، نه تنها تیراندازان این حادثه، بلکه هرکسی که پشت این تیراندازان باشد، هرکس جلوی آنها باشد، سمت راست، چپ، داخل یا بیرون نگه داشته می شود. پاسخگو من می خواهم این پیام را به اشتراک بگذارم.”
اوکتای با یادآوری اینکه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور اردوغان را به اندونزی فرستادند، گفت: “او همه اطلاعات را قبل از رفتن دریافت کرده است، ما آن را به تفصیل ارزیابی کردیم. آنها هم اکنون در جاده پیگیر آن هستند. پس از آن نیز به طور مفصل پیگیری خواهند کرد.” ما به ارائه اطلاعات ادامه خواهیم داد. آنجا نیز در G20. در هر صورت، ترکیه با قاطعیت در مسیری که قبلاً ذکر کردم قدم خواهد گذاشت و تمام جهان دوباره آن را در آنجا خواهند دید.” از عبارات استفاده کرد
فوات اوکتای، وزیر سویلو و بزداغ پس از اعلام این خبر به فرمانداری منطقه بی اوغلو منتقل شدند.

وزیر سویلو: فردی که بمب را جا گذاشته بود بازداشت شد

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85102

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});