• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

مشکلات خاص برای سرمایه گذاران در تبریز/ در حوزه توریسم سلامت با برنامه پیش نرفته‌ایم

  • کد خبر : 85231
  • 25 آبان 1401 - 9:30
مشکلات خاص برای سرمایه گذاران در تبریز/ در حوزه توریسم سلامت با برنامه پیش نرفته‌ایم
یاز اکو - رئیس اتاق تبریز با استقبال از همکاری های مشترک این اتاق و شهرداری تبریز بر لزوم ایجاد کمیته مشترک بین این دو نهاد تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، یونس ژائله در جلسه دیدار و هم اندیشی اعضای هیات نمایندگان اتاق تبریز با شهردار، معاونان و مدیران نواحی مختلف شهرداری تبریز در محل این اتاق بازرگانی با اشاره به لزوم انجام اصلاحاتی جهت بهبود وضعیت فعلی شهر تبریز به شکل همه جانبه اظهار کرد: سرمایه گذاران تبریزی با یکسری موانع مواجه هستند که خاص این شهر بوده و در دیگر شهرهای کشور وجود ندارد که این نوع جلسات باید باب گشایشی برای شروع حرکات جدید در شهر اولین ها باشد.

رئیس اتاق تبریز ادامه داد: شهر تبریز در بخش های مختلف همچون خدمات نیاز به سرمایه گذاری های بالایی دارد چرا که متاسفانه در حوزه خدمات آنطور که باید به خوبی کار نشده است و همچنین در حوزه توریسم سلامت نیز با برنامه پیش نرفته ایم.

وی افزود: باید بررسی شود که هم اکنون در داخل شهر تبریز چند رستوران در سطح بین المللی و مناسب برای پذیرایی میهمانان خارجی ایجاد شده است. همچنین وضعیت ترافیک، حمل و نقل و فضای سبز شهر نیز باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

ژائله از شهرداری تبریز خواست تا پیشنهادات مناسب برای سرمایه گذاری در پروژه های مختلف شهری را مطرح کرده تا در ابتدا اقدام به جذب سرمایه گذاران داخل استان و سپس دیگر استان ها و حتی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این پروژه ها شود.

رئیس اتاق تبریز همچنین بر تمرکز لازم در بحث مسئولیت های اجتماعی تاکید کرده و گفت: در این زمینه باید به فکر اشتغالزایی به خصوص برای زنان سرپرست خانوار باشیم که در این خصوص نیازمند اختصاص مکانی مناسب برای ایجاد چنین مرکز اشتغالی هستیم.

وی با تاکید بر وجود نقشه راه برای امور شهری تبریز گفت: تمام پروژه های شهری باید به صورت علمی بررسی شود که پیشنهاد شهردار تبریز مبنی بر ایجاد کمیته مشترک در این حوزه می تواند راه‌گشا باشد.

ژائله افزود: در این جلسه در خدمت مدیران شهرداری تبریز بودیم که در جلسات بعدی نیز میزبان اعضای محترم شورای شهر تبریز هستیم تا از نظرات آن ها نیز برای توسعه اقتصادی شهر تبریز بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});