• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
2

صادرات کالا و خدمات منطقه آزاد ماکو به ۹۳.۸ میلیون دلار رسید

  • کد خبر : 85240
  • 25 آبان 1401 - 10:15
صادرات کالا و خدمات منطقه آزاد ماکو به ۹۳.۸ میلیون دلار رسید
یاز اکو - مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ در ۶ ماهه نخست سال جاری صادرات کالا و خدمات تولیدی منطقه آزاد ماکو به خارج از کشور به ۹۳میلیون و ۸۰۰ هزار دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ماکو، علی قنبری با بیان اینکه صادرات کالا و خدمات تولیدی منطقه به سرزمین اصلی در ۶ ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: در این مدت صادرات کالای سرزمین اصلی به خارج از کشور از طریق منطقه آزاد ماکو ۸۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

به گفته وی در این مدت ۱۷ میلیون دلار نیز صادرات مجدد از منطقه صادر شده است.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو گفت:‌ از ابتدای فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو تاکنون ۵۸۸ میلیون دلار صادرات از منطقه آزاد صورت گرفته همچنین صادرات کالا و خدمات تولیدی در منطقه به خارج از کشور ار ابتدای فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو تا کنون ۴۰۹ میلیون دلار و صادرات مجدد ۱۷۹ میلیون دلار برآورد شده است.

قنبری ادامه داد: همچنین صادرات کالای تولیدی در منطقه آزاد ماکو به سرزمین اصلی از بدو فعالیت منطقه تا کنون بیش از ۱۸۳ هزار میلیارد ریال است.

وی همچنین گفت: از ابتدای فعالیت سازمان منطقه آزاد ماکو تاکنون ۲۸۴ میلیون دلار واردات به منطقه آزاد ماکو ثبت شده است که از این میزان ۸۹ میلیون دلار مواد اولیه و ماشین آلات صنعتی، ۱۶ میلیون دلار واردات وسائط نقلیه و ۱۷۹ میلیون دلار کالاهای همراه مسافری وارد منطقه آزاد ماکو شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85240

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});