• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

سبقت زنجان در احداث مسکن طرح نهضت ملی مسکن/ ضرورت حل مشکلات معیشتی کارکنان راه و شهرسازی

  • کد خبر : 85261
  • 25 آبان 1401 - 12:00
سبقت زنجان در احداث مسکن طرح نهضت ملی مسکن/ ضرورت حل مشکلات معیشتی کارکنان راه و شهرسازی
یاز اکو - به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، زنجان در حوزه احداث مسکن در طرح نهضت ملی مسکن جزو پیشران‌ها است و توجه به این مهم در راستای تکمیل پروژه‌های طراحی شده از مسئولیت‌های مهم ما است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا، اصغر اسماعیلی، مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور، پیمانکاران، ناظرین و نیروی انسانی متخصص و فنی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن یک فرصت طلایی برای بخش فنی استان است.

اسماعیلی افزود: اگر به منابع دولتی وابستگی داشته باشیم، امکان عملیاتی شدن این پروژه‌ها به این زودی‌ها میسر نیست بنابراین باید به ظرفیت‌های موجود در بودجه استان کشور از جمله تبصره «ب» ماده ۱۱ توجه ویژه و از ظرفیت آن در پروژه‌های راه‌سازی استفاده بهینه شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تحقیق پروژه‌های طراحی شده نیازمند عزم و همت جدی است، گفت: در این رابطه در حوزه حمل و نقل کریدورهای جنوب و جنوب غربی و شمال و شمال غرب هم باید مد نظر قرار گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه اگر به منابع دولتی دلبسته باشیم امکان عملیاتی شدن این پروژه‌ها به این زودی‌ها میسر نیست، افزود: باید به ظرفیت‌های موجود در بودجه استان کشور از جمله تبصره «ب» ماده ۱۱ توجه ویژه و از ظرفیت آن در پروژه‌های راه‌سازی استفاده بهینه شود.

وی ادامه داد: تحقق پروژه‌های در دست احداث به ویژه نهضت ملی مسکن نیازمند همراهی و همکاری همه مجموعه است این مجموعه با راهبری استاندار و همچنین بانکهای عامل می‌تواند در حل مشکلات مردمی در حوزه مسکن مفید فایده باشد.

اسماعیلی در پایان، با اشاره به وجود مشکلات معیشتی در بین کارکنان راه و شهرسازی با وجود برخورداری از تخصص های بالا، افزود: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات انجام خواهد داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});