• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
2

حضور تولیدکنندگان کفش تبریز در نمایشگاه ترکیه

  • کد خبر : 85561
  • 28 آبان 1401 - 10:45
حضور تولیدکنندگان کفش تبریز در نمایشگاه ترکیه
یاز اکو - شصت و هفتمین نمایشگاه آیسف ترکیه در شهر استانبول با شرکت برندهای مطرح و معتبر صنعت چرم، کفش، زیره، یراق آلات، ماشین آلات و مواد اولیه کفش و صنایع وابسته از 25 آبان ماه سال 1401 شروع شده و تا 28 آبان ماه 1401 در محل نمایشگاههای بین المللی استانبول ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از نصر، در این نمایشگاه تازه ترین تکنولوژی ها و نوآوری های صنعت چرم و کفش، ماشین آلات جدید، جدیدترین مدل های زیره، قالب و چرم و مواد شیمیایی و پلی یورتان و… از سوی تولیدکنندگان سراسر جهان به معرض نمایش گذاشته شده است.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه بازدیدکنندگانی بسیاری از سراسر جهان همچون، عراق، سوریه، لبنان، تونس، مصر، پاکستان، هندوستان، ژاپن، چین، تایوان، آلمان، فرانسه و… و جمهوری اسلامی ایران از شهرهای همدان، تهران، اصفهان، قم، مشهد و تبریز حضور دارند که سهم کلانشهر تبریز بسیار بیشتر می باشد که بیش از ۱۵۰ تولیدکننده و فعال صنعت چرم و کفش تبریز حضور داشته اند.

این گزارش می افزاید: تنها غرفه شرکت کننده از جمهوری اسلامی ایران شرکت رسام پلیمر نامی بزرگترین تولیدکننده مواد پلی یورتان در خاورمیانه است که برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت نموده است و در دو روز اول نمایشگاه میزبان تولیدکنندگان، فعالان و تجار ار سراسر جهان به ویژه ایران بوده و یکی از شلوغ ترین غرفه های نمایشگاه می باشد که مدیران این شرکت به همراه کارشناسان به صورت جدی حضور یافته و در حال معرفی محصولات برای کسب بازارهای جهانی و صادرات می باشد که البته از کشورهای ازبکستان و عمان مشتریانی اقدام به خرید نموده اند.

در پایان این گزارش آمده است: در حاشیه این نمایشگاه عین اله حسین زاده مشاور رسانه ای رئیس اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز با علی بی رئیس دانشگاه تاسو( دانشگاه کیف و کفش ) استانبول دیدار کرده و پیرامون برگزاری سیمنار تخصصی کفش و اعطای دیپلم افتخار به ۳۰ برند و مطرح صنعت کیف و کفش تبریز بحت و گفتگو و توافقات اولیه صورت گرفت.

نمایشگاه آیسف با استقبال خوب تولیدکنندگان کفش تبریز

علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان، پستاسازان و سراجان کلانشهر تبریز در حاشیه این نمایشگاه گفت: انصافا نمایشگاه خوبی بوده و استقبال ایرانیان به ویژه تبریز عالی بود و افتخار می کنیم که تنها غرفه شرکت کننده در این نمایشگاه شرکت رسام پلیمر نامی از شهر تبریز است.

وی افزود: نمایشگاه از لحاظ کیفیت برگزاری خوب بوده و برندهای معتبر از سراسر جهان حضور یافته اند.

نمایشگاه آیسف الگویی برای برگزاری نمایشگاههای ایران

مهدی آقانژاد رئیس انجمن کفش تبریز نیز با اشاره به اینکه این نمایشگاه می تواند الگویی خوب برای برگزاری نمایشگاههای بین المللی ایران باشد، گفت: حضور گسترده تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز می تواند در ارتقای سطح کیفیت تولیدات تبریز بسیار موثر باشد.

وی افزود: تعامل و استفاده از تجارب تولیدکنندگان و فعالان ترک و سایر کشورهای حاضر در این نمایشگاه بستر لازم برای تنوع مدلها و تولیدات باکیفیت و عرضه به بازارهای جهانی را رقم بزند و قطع یقین نمایشگاه تاثیرات بسیاری دارد.

شایان ذکر است: این نمایشگاه تا روز شنبه ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد و از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ عصر برپا می باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});