• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

درخواست نماینده مجلس از رئیس جمهور، تبریز در مگاپروژه‌های ملی سهم جدی داشته باشد

  • کد خبر : 85582
  • 28 آبان 1401 - 12:30
درخواست نماینده مجلس از رئیس جمهور، تبریز در مگاپروژه‌های ملی سهم جدی داشته باشد
یاز اکو - نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار اخیر خود با رئیس جمهور گفت: در این دیدار مطرح کردم که تبریز و آذربایجان‌شرقی باید در مگاپروژه‌های ملی سهم جدی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، روح‌الله متفکرآزاد روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: در دیدار با رئیس جمهور در مورد موضوعات ملی و استانی دیگر نظرات خود را مطرح کردم و پیشنهاد من به طور مشخص این بود که تبریز، ظرفیت «هاب» ترانزیتی منطقه شدن را دارد و بر این اساس دولت باید زیرساخت لازم برای بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها را فراهم کند.

وی آذربایجان شرقی را برای کشورهای پیرامونی، هم به لحاظ ریلی و هم جاده ای، دارای نقش “هاب” منطقه ای دانست و گفت: این مهم نیازمند تمرکز ویژه دولت به تبریز و آذربایجان است که در توسعه اقتصادی کشور نیز می‌تواند اثر گذار باشد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه موضوع تامین برق مورد نیاز توسعه صنایع در استان هم یکی از خواسته‌های جدی مطرح شده در این دیدار بود، یادآوری کرد: قبل از این دیدار هم با تعدادی از صنعتگران و مدیران استان، مهم ترین نیازهای استان احصاء شده بود که در نشست با رییس جمهور آنها را مطرح کردم.

متفکرآزاد با اشاره به اینکه وقایع اخیر کشور نیز در نشست مشترک با رئیس جمهور مطرح شد، اضافه کرد: در بحث امید آفرینی نیز پیشنهاداتی ارائه دادیم تا دولت در این مبحث هم بیش از پیش ورود کند، زیرا یکی از اقدامات موفق دولت در امیدآفرینی، ریشه کن کردن کرونا بود که می‌تواند در حوزه اقتصادی و معیشتی نیز تکرار شود و مشکلات مردم را کاهش دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85582

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. فعلا شما دنبال فحش دادن به برادر های همسایه باشید شاید براتون نون و آب شد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});