• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

سرپرست دانشگاه‌ شهید مدنی آذربایجان منصوب شد

  • کد خبر : 85629
  • 29 آبان 1401 - 8:30
سرپرست دانشگاه‌ شهید مدنی آذربایجان منصوب شد
یاز اکو - دکتر محمدباقر صادقی آزاد با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بعنوان سرپرست دانشگاه‌ شهید مدنی آذربایجان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، در این حکم خطاب به دکتر صادقی آزاد آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست دانشگاه شهید مدنی آذربایجان ” منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

دکتر محمدباقر صادقی آزاد دارای دکترای مهندسی مکانیک در گرایش تبدیل انرژی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با مرتبه دانشیاری است و پیش از این، معاون اداری مالی، مدیریت تحصیلات تکمیلی و دبیر هم اندیشی اساتید در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه صنعتی ارومیه و همچنین مسئولیت بسیج اساتید دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه شهید مدنی آذربایجان را نیز در سوابق اجرایی خود دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85629

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});