• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

اجرای ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای فاقد دهیاری در اهر

  • کد خبر : 85844
  • 30 آبان 1401 - 8:30
اجرای ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای فاقد دهیاری در اهر
یاز اکو - فرماندار شهرستان اهر از اجرای ۱۹ پروژه آبرسانی در روستاهای فاقد دهیاری این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، ابوالفضل غنی‌زاده، در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: امسال برای روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اهر ۲۷ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود که از این میزان اعتبار برای حل مشکلات و اجرای ۱۹ پروژه آب‌رسانی برای این روستاها به تصویب رسید.

وی از مشکلات مهم روستاهای شهرستان اهر را نبود امکانات زیربنایی، آب شرب، راه های مناسب و… برشمرد و از مسئولان ذیربط خواست برای حل مشکلات روستائیان این شهرستان اقدامات اساسی انجام دهند.

غنی زاده محرومیت زدایی از چهره روستاها را از اولویت کاری مسئولان استانی و شهرستان اهر ذکر کرد و افزود: برای حل مشکلات ۴ روستای بخش‌ مرکزی و فندقلو شهرستان اهر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

فرماندار اهر در ادامه از کندی اجرای پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر انتقاد کرد و افزود: با آنکه پیمانکار پروژه بزرگراه اهر-مشگین‌شهر وعده‌ی آسفالت‌ریزی ۵ کیلومتر اول این پروژه را تا پایان آبان‌ماه داده بود، ولی این امر تا روزهای باقی مانده بعید به نظر می رسد و لذا مجبوریم موضوع را به استاندار و اداره‌کل راه و شهرسازی استان گزارش دهیم.

وی همچنین از ساماندهی ورودی شهر اهر از سمت جاده تبریز خبر داد و گفت: در این خصوص با مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی مکاتباتی انجام شد و مقرر گردید تا دانشگاه آزاد اهر را جهت الحاق به محدوده شهری به کارگروه استان ارجاع دهیم.

فرماندار اهر در ادامه از الحاق ۷۸ هکتار زمین ضلع غربی شهرک شیخ شهاب الدین اهری به محدوده شهری برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در این محدوده نیز خبر داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});