• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

کمبود فضا و امکانات آموزشی از علل مهاجرت ساکنان روستاها به شهرها است

  • کد خبر : 85926
  • 30 آبان 1401 - 16:00
کمبود فضا و امکانات آموزشی از علل مهاجرت ساکنان روستاها به شهرها است
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی، کمبود فضاها و امکانات آموزشی را یکی از علل مهاجرت ساکنان روستاها به شهرها و رشد حاشیه نشینی بیان و تاکید کرد: باید همه امکانات آموزشی مورد نیاز مردم تأمین شود و مدارس سنگی و کانکسی در اسرع وقت به مکانهای مناسب تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عابدین خرّم، روز دوشنبه، سی ام آبان‌ماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، دانش آموزان نخبه را بهترین نشر دهنده فرهنگ قرآنی در جامعه معرفی کرد و گفت: دانش آموزان کشور ما امروز در تمام عرصه‌ها در جهان با سایر دانش آموزان در رقابت هستند.

وی افزود: علم و تزکیه به تاکید قرآن در کنار هم عنوان گشته و تعلیم و تربیت زیربنای رشد و توسعه در کشور است.

خرم، افزود: بیگانگان و معاندان در این برهه زمانی درصدد هستند دانش آموزان و فرهنگیان را به آشوب و اختلاف وارد نمایند و خوشبختانه ما با قشری آگاه و اهل مطالعه طرف هستیم که خنثی کننده توطئه بوده اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از همراهی نکردن آموزش و پرورش معلمان و دانش آموزان استان با اغتشاشات اخیر و شرکت در راهپیمایی سیزده آبان تشکر کرد و گفت: در استان ما دانش آموزان و معلمان با آگاهی و بصیرت و دشمن شناسی خود نگذاشتند این حرکت های خطرناک شیوع پیدا کند و در این دو ماه به جای شرکت در حاشیه سازی های دشمن به درس و بحث پرداختند.

وی همچنین خواستار رفع نگرانی و دغدغه خانواده‌ها در زمینه شیوع بیماریها در مدارس و لزوم ارتقای بهداشت فردی و جمعی در مدارس و حل مشکلات مربوط به سرویس مدارس و سیستم های گرمایشی مدارس شد تا این مسائل آموزش را تحت تأثیر قرار ندهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85926

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});