• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۰۰ تختخوابی سیار شهید باکری در مرند

  • کد خبر : 85937
  • 01 آذر 1401 - 8:45
افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۱۰۰ تختخوابی سیار شهید باکری در مرند
یاز اکو - بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی 100 تختخوابی سیار شهید باکری در شهرستان مرند با حضو سردار اخوان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس از مرند، رسول صادق رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیار شهید باکری مرکز بهداری شمال غرب امروز در گفت و گویی با اشاره به افتتاح این بیمارستان در روستای قاپلو شهرستان مرند اظهار کرد: به دنبال دریافت ابلاغ فرمانده نیروی زمینی سپاه و معاون بهداری رزمی نیرو ، این بیمارستان از فردا به مدت هفت روز در این منطقه خدمت رسانی خواهد کرد.

وی افزود: بیمارستان شهید باکری دارای ۱۰۰ تختخواب و دارای بخش های تخصصی و فوق تخصصی از جمله قلب (نوار قلب و کاردیوگرافی) ، چشم پزشکی (بینایی سنجی و غربالگری و خدمات چشمی به دانش آموزان) ، گوارش و آندوسکوپی ، زنان و زایمان، پوست، جراحی، روانپزشکی، پاراکلینیک، سونوگرافی، اتاق عمل و بستری و داروخانه است. درمانگاه های خواهران و برادران برای بیمارستان شهید باکری به صورت مجزا پیش بینی شده است و این بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سیار شهید باکری مرکز بهداری شمال غرب با تاکید بر ویزیت رایگان و خدمات دارویی رایگان این بیمارستان تصریح کرد: خدمات ویزیت در محل هم برای افرادی که از نظر توانایی نمی توانند در بیمارستان حضور پیدا کنند، پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: بیمارستان شهید باکری به منظور مردمیاری و محرومیت زدایی در منطقه شمال غرب کشور و با همکاری هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی، سپاه استان و سایر دستگاه‌های متولی ایجاد شده و در نوع خود یک بیمارستان منحصر به فرد و بی‌نظیر است.

صادق یادآور شد: چند بیمارستان به عنوان معین با بیمارستان سیار شهید باکری همکاری می کنند و در این بیمارستان خدمات چشم پزشکی و قلب و عروق ویژه ای به صورت کاملا رایگان به بیماران ارائه می شود. این بیمارستان به صورت صد در صد فنی و دیجیتالی خدمات پزشکی را پیش می برد و فرآیند نسخه به صورت کاملا الکترونیکی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان سیار شهید باکری همچون یک بیمارستان ثابت ۱۰۰ تخت خوابی با امکانات فوق العاده ویژه عمل می کند و نیروی زمینی سپاه و معاونت بهداری رزمی نیرو تجربیات انبوهی در زمینه ایجاد چنین بیمارستان هایی دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=85937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});