• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12

دو طرح مهم اقتصادی در ناحیه صنعتی رضی آماده افتتاح شد

  • کد خبر : 863
  • 24 دی 1399 - 8:13
دو طرح مهم اقتصادی در ناحیه صنعتی رضی آماده افتتاح شد
اولین طرح در حال بهره برداری تولیدی رنگ و رزین شرکت آرکا است که سرمایه گذاری فاز اول آن برای تولید رزین با ظرفیت سالانه ۳ هزار تن به نرخ روز حداقل ۱۵ میلیارد تومان است.

به گزارش یازاکو به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ عزیزی در بازدید از طرح‌های در حال اجرا در ناحیه صنعتی رضی به همراه بخشدار این شهر افزود: اولین طرح در حال بهره برداری تولیدی رنگ و رزین شرکت آرکا است که سرمایه گذاری فاز اول آن برای تولید رزین با ظرفیت سالانه ۳ هزار تن به نرخ روز حداقل ۱۵ میلیارد تومان است.

وی بیان کرد: مبلغ ۴ میلیارد تومان تسهیلات از این میزان از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری به عاملیت صندوق کارآفرینی امید پرداخت شده است.

عزیزی با بیان اینکه این واحد به صورت رسمی در دهه فجر افتتاح می‌شود، اظهار کرد: تولید آزمایشی فاز اول این واحد شروع شده و اولین محصول آن به ازمیر کشور ترکیه صادر شده است.

وی گفت: طرح دوم، تولید صفحات کابینت از ام دی اف با ظرفیت سالانه دو میلیون مترمکعب است که ۱۵ میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل افزود: از مبلغ کل سرمایه گذاری شده ۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از محل منابع اشتغال پایدار روستایی و عشایری پرداخت شده و پیش بینی می‌شود تا آخر امسال به بهره برداری برسد.

عزیزی گفت: این طرح نیز به صورت آزمایشی شروع به تولید کرده و نمونه محصول آن نیز به شهر‌های سلیمانیه و بغداد کشور عراق صادر شده است.

وی بیان کرد: با تامین سرمایه در گردش مورد نیاز، این واحد در سه شیفت کاری ۱۵۰ نفر اشتغالزایی داشته و صادرات سالانه آن به دو میلیون دلار می‌رسد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});