• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

خبر خوش برای کارکنان سازمان/کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی صاحب مسکن می شوند

  • کد خبر : 86329
  • 04 آذر 1401 - 17:22
خبر خوش برای کارکنان سازمان/کارکنان سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی صاحب مسکن می شوند
یازاکو- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیگیری جدی مسئولان سازمان برای تحقق مسکن ملی برای همکاران علی الخصوص فرزندان شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیگیری جدی مسئولان سازمان برای تحقق مسکن ملی برای همکاران علی الخصوص فرزندان شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ شهرام شفیعی در جلسه هم اندیشی فرزندان شاهد شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی که با حضور جمعی از مدیران سازمان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج برگزار شده بود گفت: اهمیت، ارزش، منزلت و جایگاه شهدا برای هیچ کس پوشیده نیست و امنیت الان کشور ما به برکت خون شهداست.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و سیاسی ادامه داد: فشارهایی که به ایران عزیزمان وارد شده است در مقایسه با تعدادی از کشورهای دیگر چندین صد برابر است لذا مقاومت، تداوم و در صحنه بودن برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه واجب است، چه فرزندان شهدا و چه افراد دیگر که در این کشور زندگی می کنند.

وی بیان کرد: ما باید رشادتهای شهدا و ایثارگران را در طول سال در قالب های مختلف از جمله پوستر، کتاب، عکس در سازمان منتشر کنیم تا همه با زندگی نامه و جانفشانی های آنها آشنا شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی اظهار کرد: روزی در کشور ما جنگ بود و شهدا و ایثارگران در جبهه ها حضور یافتند و حافظ امنیت کشور شدند،  امروز هم کارکنان سازمان باید در سنگر امنیت غذایی کوشا باشند، موضوعی که فوق العاده مهم و حساس است. این امنیت غذایی نیز باید بر پایه خودکفایی باشد.

وی ادامه داد: فرزندان عزیز شاهد و ایثارگر در ادارات و سازمان‌ها باید الگوی دیگران باشند و از اینکه فرزند شهید، جانباز و آزاده هستند افتخار کنند چرا که این عزیزان در کنار خدمت کردن، مروجان فرهنگ ایثار و شهادت نیز به شمار می‌روند.

شفیعی افزود: فرزندان عزیز شهدا و ایثارگران به لحاظ توانمندی و دانش علمی، مدیران آینده جامعه ما محسوب می‌شوند و به‌کارگیری آنان در ادارات بزرگ‌ترین امتیاز است و می‌توان از ظرفیت‌ها و استعدادهای این عزیزان در جهت خدمت به مردم استفاده بهینه کرد.

رئیس اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج و شهدای ۸ سال دفاع مقدس به ویژه شهدای بسیج و بسیجی جهادگر شهید «حسین اجاقی» گفت: در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی ۶۳  فرزند شهید مشغول به فعالیت هستند.

 یوسف شیخ زاده افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ۱۲۱ شهید تقدیم کرده است. از همکاران سازمان نیز ۵۵۰ جانباز نفر به درجه جانبازی نائل شده و ۵۷ نفر نیز آزاده هستند. ۳۷ هزار نیروی متخصص و فنی نیز به جبهه ها اعزام شدند.

وی ادامه داد: عملکرد اداره امور ایثارگران سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی تدوین شده است و به زودی ارائه می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});