• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

احداث ۴۰۰ واحد مسکن ملی در سراب

  • کد خبر : 86658
  • 07 آذر 1401 - 13:30
احداث ۴۰۰ واحد مسکن ملی در سراب
یاز اکو - مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی از احداث ۴۰۰ واحد مسکن ملی در سراب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بخشی زاده در جلسه بررسی مشکلات طرح نهضت ملی مسکن سراب کمبود زمین مسکونی و وجود معارض را اصلی‌ترین علت تاخیر در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان عنوان کرد و افزود: زمین ۴۷ واحد مسکن تک واحدی در ۱۰ روز گذشته به متقاضییان واگذار شده و علاوه بر این ۱۲ هزار مترمربع در شهرک علامه امینی، مساکن نیمه تمام ۷۲ واحدی سلحشوران و ۱۳ هکتار در قالب ویلاشهر به این طرح اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه متقاضییانی که در ۲۰ ماه گذشته آورده اولیه خود را واریز کرده اند در اولویت هستند گفت: در شهرستان سراب ۲ هزار متقاضی مسکن ثبت نام کرده اند که در حال حاضر از این تعداد ۱۷۰ نفر حائز شرایط هستند.

داوودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر تسریع در آغاز عملیات اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ادارات خدمات رسان خواست تا زیر ساخت‌ها و امکانات مورد نیاز این طرح را همزمان با اجرای ان فراهم کنند.

جهانی فرماندار سراب نیز با اشاره به احداث شهرک توریستی گردشگری و اقامتی افزود: این شهرک به منظور تامین مسکن کوتاه مدت و بلند مدت برای مهاجرت معکوس شهروندان سرابی مقیم کلانشهر‌ها در زمینی به مساحت ۵۰۰ هکتار در حال برنامه ریزی برای آغاز ساخت است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});