• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

معاون استاندار: سرمایه‌‎گذاری در آذربایجان‌شرقی به بالای ۱۵۰ همت رسید

  • کد خبر : 86747
  • 08 آذر 1401 - 10:15
معاون استاندار: سرمایه‌‎گذاری در آذربایجان‌شرقی به بالای ۱۵۰ همت رسید
یاز اکو - معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جذب سرمایه طی ۱۳ ماه گذشته روند رو به رشدی داشته و بیش از ۱۵۰ همت در سطح استان سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا «محمد کلامی» پس از بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی و مجتمع گلخانه‌ای عجبشیر، در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان حضور یافت و از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های دولتی خواست تا در خصوص جذب و ماندگاری سرمایه‌گذار و خدمت به مردم، بیش از پیش دغدغه داشته باشند.

وی با بیان اینکه بدخواهان نظام توان دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارند، بیان کرد: وظیفه تیم اقتصادی در برابر آنان تلاش برای ساختن ایران قوی و حفظ اشتغال و تولید و خدمت به مردم در برابر این جنگ اقتصادی است.

کلامی خاطر نشان کرد: امروزه با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، صنعتگران و تولیدکنندگان در برخی از مناطق استان همچون گذشته برای توسعه اقتصادی تلاش می‌کنند و وجود چندین طرح در حال اجرای بخش خصوصی در استان نشان از امید به آینده‌ای روشن دارد.

وی افزود:مدیران نیز در این شرایط اقتصادی باید در کنار مردم استان باشند و با تمام وجود برای مردم، اقتدار نظام و تببین اقدامات انجام شده تلاش کنند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تلاش‌ها طی سه سال آینده در استان نمود خواهد داشت، رفع مشکلات مالی و نقدینگی صنایع عجب‌شیر را از اولویت‌های اصلی ستاد تسهیل دانست و بر بررسی موارد مطرح شده توسط مدیران صنایع شهرستان تاکید کرد.

کلامی اظهار داشت: در شهرک صنعتی عجب‌‍شیر و ناحیه صنعتی این شهرستان، واحدهای غیرفعال باید خلع ید شوند و این شهرک با تامین برق مورد نیاز، آب شرب، اینترنت و راه دسترسی به صنعتی‌ترین شهرک استان تبدیل شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله گاز، برق، آبفا و سایر دستگاه‌ها می‌توان موانع تولید را از پیش‌رو برداشت و با همکاری ویژه و مطلوب با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان، بستری مناسب برای رونق تولید ایجاد کرد.

فرماندار: صاحبان صنایع به فعالیت و توسعه تشویق می‌شوند

فرماندار عجب‌شیر نیز بیان کرد: در بازدیدهای متعدد از این واحدها تلاش شده با بررسی وضعیت و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، سرمایه‌گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی به فعالیت تشویق و ترغیب شوند.

جعفر قادری با بیان اینکه در شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی این شهرستان ۵۳ واحد فعال و ۱۲ واحد تولیدی صنفی با اشتغال‌زایی برای بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر وجود دارد، یادآوری کرد: عجب‌شیر ظرفیت‌ قابل توجهی در زمینه تولید و صنعت داراست و باید با فعال‌سازی این ظرفیت‌ها، به رونق و شکوفایی بیش از پیش اقتصاد آن کمک کرد.

وی با بیان اینکه نبود سرمایه در گردش مهم‌ترین مشکل صاحبان صنایع است، ادامه داد: باید با پرداخت تسهیلات، این مشکل واحدهای تولیدی رفع شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});