• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 86754
  • 08 آذر 1401 - 10:30
آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
یاز اکو - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های استان در روز جمعه ۱۱ آذر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، مرتضی موحدنیا در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آزمون کتبی داوطلبان استخدام به صورت قرارداد کارمعین در شهرداری‌های استان، با حضور ۲۳۵۰ نفر داوطلب روز جمعه ۱۱ آذر ماه سال جاری رأس ساعت ۹ صبح برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه‌شنبه ۸ آذر ساعت ۱۰ صبح در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir در دسترس داوطلبان قرار داده خواهد شد که لازم است به همراه کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار در روز آزمون به ناظران مربوطه ارائه شود.

موحدنیا ادامه داد: باجه‌های رفع نقص کارت ورود به آزمون نیز از روزهای ۸ تا ۱۰ آذر در مراکز جهاد دانشگاهی شهرستان‌های تبریز، عجب شیر، میانه و مرند دایر بوده و ضروری است داوطلبان پس از دریافت کارت شرکت در آزمون آن را به‌دقت مطالعه کرده و در صورت هرگونه مغایرت، در تاریخ‌های اعلام‌شده به این باجه‌ها مراجعه کنند.

وی همچنین به داوطلبان توصیه کرد مراکز آزمون قید شده در کارت ورود به جلسه را دقیقاً شناسایی کرده و یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه‌ها حضور داشته باشند و با توجه به مسافت و ترافیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در زمان مقرر در محل حوزه‌های آزمون حضور یابند.

به گفته وی، طبق مقررات، درب اصلی مراکز آزمون رأس ساعت ۸ و۵۰ دقیقه بسته خواهد شد و همچنین ورود تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند و هرگونه لوازم الکترونیکی به حوزه‌های آزمون ممنوع خواهد بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});