• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

۱۷ تن چوب قاچاق در تبریز کشف و توقیف شد

  • کد خبر : 86979
  • 10 آذر 1401 - 11:15
۱۷ تن چوب قاچاق در تبریز کشف و توقیف شد
یاز اکو - مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: ۱۷ تن چوب قاچاق در مبادی ورودی و خروجی کلانشهر تبریز کشف و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سیروس داودی، با تاکید بر تشدید برخورد با قطع بدون مجوز درختان و حمل غیرمجاز چوب آلات، افزود: این میزان چوب آلات قاچاق در راستای طرح مبارزه با قاچاق چوب و با تشدید نظارت یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری از سوی گشت‌های سیار ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی این کلانشهر کشف و توقیف شده است.

وی اظهار داشت: در راستای حفظ ذخایر جنگلی بخصوص ذخیره گاه‌های جنگلی ارسباران و دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی، هرگونه حمل بار چوب آلات جنگلی، باغی و غیرباغی بدون اخذ مجوز از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ممنوع است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی کلانشهر تبریز و تمامی شهرستان‌های آذربایجان شرقی به روی قاچاقچیان چوب بسته می شود، گفت: با متخلفان وفق مقررات و قوانین برخورد و بار چوب آلات به نفع خزانه دولت توقیف می شود.

داودی، ادامه داد: ممنوعیت حمل بار چوب آلات جنگلی، باغی و غیرباغی از ۱۹ به مراجع مذکور ابلاغ شده است و هرگونه حمل بار چوب آلات بدون اخذ مجوز از منابع طبیعی و آبخیزداری استان قاچاق محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه با متخلفان در حوزه حفظ و حفاظت از انفال الهی و منابع طبیعی مماشات نمی شود، یادآوری کرد: بارهای غیرمجاز علاوه بر توقیف توسط پلیس راه‌های استان، برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});