• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
3

رونمایی های که فقط صرفا رونمایی می شوند نه عملی!

  • کد خبر : 87017
  • 12 آذر 1401 - 12:00
رونمایی های که فقط صرفا رونمایی می شوند نه عملی!
یازاکو؛ پریسا رضاپور - پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری شمال غرب ۸ آذرماه در تبریز رونمایی شد حال آنکه شواهد نشانگر آنست که این آیین صرفا رونمایی و نه آغاز جدی برای این جشنواره مهم بوده است.

به گزارش یاز اکو، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی سه شنبه هفته جاری، شاهد آیین رونمایی از پوستر جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری شمال غرب بود که با حضور نمایندگانی از استان های اردبیل و زنجان همراه با تشریفات اداری برگزارشد.

نکته قابل تامل اینکه، با وجود گذشت سه روز از رونمایی این پوستر هنوز لینک این جشنواره علی رغم خبرها، در سامانه متمرکز جشنواره های رسانه های سراسر کشور برای ارسال آثار بارگذاری نشده است.

این در حالی است که محمد عزیزی راد، مدیر علمی جشنواره در آیین رونمایی مدعی تجربه های موفق تبریز در برگزاری جشنواره ها متعدد رسانه ای شد.

با درک این مهم و وجود تعارض در آنچه گفته می شود و در عمل شاهدیم، باز هم می توان به سرانجامی خوب امیدوار بود یا نه؟!

در پی این امر خبرنگار یاز اکو با مدیر علمی جشنواره گفت و گویی انجام داد که وی اذعان داشت: نامه نگاری روز چهارشنبه ۹ آذر ماه انجام شده است ولی متاسفانه به دلیل بیماری مسئول مربوطه تا امروز لینک بارگذاری آثار باز نشده است اما به احتمال زیاد امروز یا فردا این لینک برای بارگذاری آثار اصحاب رسانه باز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=87017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});