• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

صادرات مخازن حمل و نقل مایعات فوق سرد توسط شرکت فناور تبریز

  • کد خبر : 895
  • 25 دی 1399 - 9:33
صادرات مخازن حمل و نقل مایعات فوق سرد توسط شرکت فناور تبریز
مخازن حمل و نقل کرایژونیک ( مایعات فوق سرد ) برای نخستین بار در کشور، توسط یکی از شرکت های فناور آذربایجان شرقی تولید و به عراق صادر شد.

به گزارش یازاکو مدیرعامل شرکت ویدا صنعت سازان آکام روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه مخازن کرایژونیک برای حمل و نقل گازهای صنعتی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: پیش از این نمونه خارجی این مخازن استراتژیک به قیمت ۷۰ هزار یورو به کشور وارد می شد که هم اکنون این شرکت ضمن تامین نیاز داخل، این مخازن را به قیمت ۳۵ هزار یورو صادر می کند.

نقی میلانی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید این شرکت افزود: عملکرد خوب و نتایج آزمایش های انجام شده بر روی مخازن تولیدی موجب شده که بسیاری از بیمارستان ها و کارخانه ها متقاضی این مخازن باشند.

وی گفت: مخازن ذخیره سازی گازهای مایع مانند اکسیژن مایع، نیتروژن مایع، آرگون مایع و گازهای طبیعی با فشار کاری بین ۲ تا ۳۷ بار، بدون نیاز به برق و پمپ، متناسب با مکان نصب و بر اساس استاندارهای ADR۲۰۱۳،EN ۱۳۵۲۰،ASME.EN ۱۳۴۵۸، SEC VIII DIV۱ توسط این شرکت تولید می شود.

میلانی عایق کاری چندلایه، طراحی ارگونومیک عالی، لوله های ضد زنگ ، انعطاف پذیری تولید در ظرفیت های مختلف و انجام آزمایش های غیر مخرب رادیوگرافی، آزمایشات ذرات مغناطیسی مطابق با استانداردهای مورد تایید جهانی را از جمله ویژگی های بارز مخازن حمل و نقل کرایژونیک تولیدی این شرکت عنوان کرد.

مدیرعامل این شرکت فناور خاطرنشان کرد: به مخازنی که توان نگهداری مایعات فوق سرد (زیر منفی ۱۰۰ درجه سانتیگراد) را دارند مخازن کرایژونیک اطلاق می شود و این مخازن توان نگهداری مایعات فوق سرد، بین منفی ۱۰۰ تا منفی ۲۷۳ درجه سانتی گراد را دارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});