• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
6

تبریز نیازمند ۵۲ بازارچه محله‌ای است/ بازارچه های محلی جوابگوی تبریز نیست

  • کد خبر : 89546
  • 04 دی 1401 - 14:30
تبریز نیازمند ۵۲ بازارچه محله‌ای است/ بازارچه های محلی جوابگوی تبریز نیست
یاز اکو - سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از نیاز ۵۲ بازارچه محله‌ای در سطح شهر خبر داد و گفت: در برخی مناطق هفت یا هشت بازارچه و در برخی مناطق یک یا دو بازارچه نیاز است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا؛ مهدی کیانی، یکشنبه، چهارم دیماه، در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مقرر بود شش منطقه شهرداری نسبت به احداث بازارچه اقدام کنند ولی فقط سه منطقه به این تعهد عمل کرده و بازارچه احداث کرده اند.

وی با اشاره به عدم وجود بازارچه‌های محلی در برخی مناطق افزود: در برخی مناطق اصلا بازارچه وجود ندارد و در برخی مناطق دیگر دو یا سه بازارچه داریم. مقصود ما از بازارچه، محلی برای ارائه اقلام مورد نیاز و ضروری مردم است.

کیانی با بیان اینکه چند بازارچه فعال اعم از میوه، ماهی، خودرو و…در سطح تبریز وجود دارد، تصریح کرد: چهار بازارچه دیگر داریم که سه مورد از آنها یعنی بازارچه شقایق نزدیک سازمان میادین، بازارچه بیلانکوه و بازارچه ستارخان در میدان آذربایجان غیرفعال است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: ۴۴ غرفه و کانکس میوه‌فروش در شهر داریم که بازارچه نیستند ولی می‌توان از ظرفیت آنها استفاده کرد.

وی از نصب تابلوی قیمت و قیمت گذاری در تمام نقاط میادین خبر داد و افزود: سیستم بازار تبریز در میدان بزرگ و ورودی و خروجی آن قابل کنترل برای نرخ‌گذاری نیست و برنامه سازمان میادین فعال کردن حوزه بازرگانی و حمایت از تامین‌ کنندگان و تنظیم بازار است.

کیانی همچنین از هوشمندسازی و نصب تابلو قیمت در میادین در پایان سال جاری خبر داد و گفت: هم اکنون دو نفر ناظر برای کل شهر داریم که تلاش داریم هم تعداد ناظران افزایش یابد و از طرفی نیز هوشمندسازی مدیریت بازارچه‌ها را نیز در دستور کار قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});