• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در شهر سهند

  • کد خبر : 91980
  • 27 دی 1401 - 11:30
ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در شهر سهند
یاز اکو - سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در قالب طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۶ هزار واحد مسکونی در این شهر آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، فرهاد سعیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مدت زمان تکمیل این واحدها دو ساله است و به صورت میانگین ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان ساکن در شهر تبریز در دو شهر سهند و شهریار ثبت نام کرده اند گفت: با توجه به این‌که شناسایی یک منطقه مناسب برای احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید شهریار و سپس تکمیل آماده سازی‌ها و مقدمات لازم طول می‌کشد، در قالب پیامکی به متقاضیان این واحدها در شهر جدید شهریار توصیه کردیم که می‌توانند در شهر جدید سهند در مدت زمان کوتاه‌تری واحد تحویل بگیرند.

وی تصریح کرد: تحویل واحدهای مسکونی افرادی که برای شهر شهریار تقاضا کرده‌اند، منتفی نیست اما نمی‌توانیم زمان مشخصی را برای آن اعلام کنیم.

سرپرست شرکت عمران سهند طرح نهضت ملی مسکن را فرصت طلایی برای متقاضیان فاقد مسکن عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه امکان پرداخت اقساط مساکن نهضت ملی در وضعیت اقتصادی کنونی برای برخی از مردم سخت است، به متقاضیانی که نمی‌توانند اقساط این طرح را پرداخت کنند و برای انصراف به شرکت عمران مراجعه می‌کنند، پیشنهاد می‌کنیم که همچنان در این طرح بمانند زیرا این طرح شاید آخرین شانس آن‌ها برای خانه دار شدن باشد و نباید این فرصت را از دست بدهند.

سعیدی همچنین به اجرای طرح بازچرخانی پساب شهر جدید سهند به فضای سبز شهری اشاره کرد و گفت: وضعیت فضای سبز کنونی شایسته شهر سهند نیست و توسعه آن نیازمند تامین آب مورد نیاز است که اگر این طرح به اتمام برسد، اولین شهری خواهیم بود که فضای سبز آن با پساب تصفیه خانه شهری آبیاری می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در دو مرحله اجرا می شود که فاز اول (انتقال از تصفیه خانه به هشت بهشت) بعد از عید کلنگ زنی شده می شود و آب مورد نیاز فضای سبز فازهای یک و چهار شهر در سال بعدی را تحت پوشش قرار خواهد داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});