• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

اقدام نمایشی پارلمان اروپا در بالندگی سپاه تاثیری ندارد

  • کد خبر : 92348
  • 01 بهمن 1401 - 8:30
اقدام نمایشی پارلمان اروپا در بالندگی سپاه تاثیری ندارد
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: اقدام ناشایست و نمایشی اتحادیه اروپا در قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی در رشد و بالندگی این نهاد تاثیری نخواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام آل هاشم، در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز با بیان اینکه امروز در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لباس سپاهی، لباس افتخار، شجاعت و شرافت بر تن کرده ام، افزود: این اقدام اتحادیه اروپا شاید از بعد تبلیغاتی موثر باشد، ولی در میدان عمل هیچ عایدی برای دشمنان نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: سابقه نشان داده که اینگونه تحرکات ایذایی علاوه بر اینکه مانع از رشد و پیشرفت کشور ما نمی شود، بلکه منجر به رشد و خوداتکایی نیروهای نظامی و مسلح جمهوری اسلامی می شود، به طوری که در دفاع مقدس نیز تهدیدهای نظامی دشمنان موجب استقلال و خودکفایی کشور در عرصه های مختلف به ویژه نظامی و دفاعی شد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنان به مسیر رشد، بالندگی و اثرگذاری خود با قدرت تمام ادامه خواهد داد، گفت: آن ها می خواهند با این اقدام خود، شکست های منطقه ای و آشوب های اخیر در کشور را تلافی کنند.

حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: کشورهای تروریست پرور که در یک فقره داعش را به وجود آوردند، در زمان کنونی می خواهند سپاه مقدس را مورد تخطئه قرار دهند در حالی که همین سپاه در مقابل تروریست تکفیری ایستاد.

وی با بیان اینکه گویا اروپا حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است، یادآوری کرد: خود اتحادیه اروپا می داند که این کار اعلام موضع بوده و تاثیری ندارد.

رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک می شود

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به حضور گسترده مخالفان رژیم صهیونیستی و تشدید اعتراضات داخلی در هفته جاری، گفت:این رژیم از سال‌های قبل با یک بحران داخلی عمیق مواجه بوده و دولت‌ها دیگر دوام نداشته و خشونت در بین معترضان اوج گرفته است.

حجت الاسلام آل هاشم، افزود: این ها نشانه‌هایی از وخامت اوضاع در سرزمین‌های اشغالی است و طبق فرمایش رهبری مبنی بر اینکه این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک می‌شود و هر چقدر پیش می‌رویم به عمق تدابیر و هوشمندی رهبری پی می‌بریم.

زبان ارتباط با یک جوان و نوجوان با زبان یک غافل جاهل و معاند فرق می کند

امام جمعه تبریز با بیان اینکه متولیان فرهنگی و رسانه‌ای باید اقتضائات زمانه و ذائقه مخاطب را بشناسند، گفت: این متولیان باید بر این اساس محتوا تهیه کنند چراکه مخاطب زمان کنونی به تنوع در محتوا و متن نیاز دارد و نمی شود تک بعدی و شعاری برای مخاطب محتوا تولید کرد، بلکه باید تولیدات اقناع کننده و از لحاظ فرم جذاب باشد.

حجت الاسلام آل هاشم، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان سازمان تبلیغات اسلامی و تاکید ایشان بر توجه به زبان ارتباط و لسان، ادامه داد: زبان ارتباط گرفتن با جوان و نوجوان با زبان یک غافل جاهل و معاند فرق می کند همچنان که زبان، لسان و تبلیغ در کشورهای دیگر و داخل کشور و مجموعه های انقلابی تفاوت دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92348

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});