• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

برگزاری دوره جامع فناوری شناختی با محوریت دانشجویان تحصیلات تکمیلی

  • کد خبر : 92435
  • 01 بهمن 1401 - 17:00
برگزاری دوره جامع فناوری شناختی با محوریت دانشجویان تحصیلات تکمیلی
یاز اکو - دومین دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حوزه شناختی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، دومین دوره جامع آموزش علوم و فناوری‌های شناختی ویژه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری رشته‌های مرتبط با علوم شناختی به منظور تربیت و تامین نیروی انسانی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و مرکز نوآوری ذهن آینده برگزار می‌شود.

در دومین رویداد آموزشی “مبانی علوم شناختی و مغز” ، “پتانسیل وابسته به رویداد” ، “تحریک الکتریکی مغز ” ، “ردیاب چشمی”، “کسب و کار شناختی”، “سایکو فیزیک” ، “نوروفیدبک و بایوفیدبک” و “الکتروانسفالوگرافی کمی” توسط هشت تن از اساتید و کارشناسان حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی آموزش داده می‌شود.

این دوره آموزشی از سیزدهم بهمن امسال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به صورت آنلاین برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند تا ۱۰ بهمن با ارسال رزومه علمی نسبت به ثبت نام در این رویداد در لینک پیوست اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی، علوم و فناوری‌های شناختی به عنوان یکی از حوزه‌های جدید و میان رشته‌ای، در سال‌های اخیر مورد توجه علاقمندان و پژوهشگران قرار گرفته است. مرکز نوآوری ذهن آینده با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به منظور تربیت نیروی متخصص و آشنایی بیشتر پژوهشگران رشته‌های مرتبط، دوره‌های جامع علوم و فناوری‌های شناختی را طراحی و برگزار می‌کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});