• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

بحران های آذربایجان شرقی از زبان استاندار

  • کد خبر : 92529
  • 02 بهمن 1401 - 12:15
بحران های آذربایجان شرقی از زبان استاندار
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر استان با شش بحران جدی در حوزه مدیریت بحران رو به رو است که باید تدابیر و آمادگی لازم برای مهار و برخورد با آن ها اتخاذ شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از وقت نیوز، عابدین خرّم در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آذربایجان شرقی افزود: وجود تنش آبی، تشدید آلودگی هوا، اثرات نامطلوب زیست‌محیطی ناشی از بحران دریاچه ارومیه، گسترش حاشیه‌نشینی و سکونت‌گاه‌های غیررسمی، فرسودگی ماشین‌آلات و تجهیزات امدادرسانی و لزوم تجهیز ایستگاه‌های لرزه‌نگاری و مدیریت زمین‌لرزه، چالش‌های اصلی استان در حوزه مدیریت بحران هستند.

وی از برنامه‌های استان برای مدیریت این چالش‌ها سخن گفت و تاکید کرد: اطمینان می‌دهیم که هیچ‌گونه کوتاهی و کمبود در مجموعه مدیریت استان وجود ندارد و مدیران دستگاه‌های مسئول به صورت جدی موضوعات را پیگیری می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: از دستگاه‌های ملی و بالادستی هم انتظار داریم که از نظر پشتیبانی مالی در کنار استان باشند و منابع مورد نیاز برای حوزه مدیریت بحران استان را به‌موقع تامین کنند.

عابدین خرم، افزود: هر مدیر و مسئولی متناسب با مسوولیت خود باید طرح‌های مختلفی داشته باشد تا ضمن تبادل برنامه‌ها قبل از اینکه دنبال منابع باشد صحنه را مدیریت کند تا مردم کمترین آسیب را ببینند.

هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از عملکرد استان در مدیریت بحران، گفت: ۱۵ مورد مخاطره در استان شناسایی شده است.

در این جلسه مدیران کل هواشناسی، شرکت گاز و شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی و حفاظت محیط زیست نیز گزارشی از اقدامات خود برای حفظ آمادگی لازم در شرایط حساس بحرانی و گذر از پیک سرما ارایه کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});