• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

رونمایی از تراکتور شالیزار طراحی شده برای اولین بار در کشور

  • کد خبر : 92613
  • 03 بهمن 1401 - 8:30
رونمایی از تراکتور شالیزار طراحی شده برای اولین بار در کشور
یاز اکو - مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، رونمایی از محصول جدید تراکتورسازی در ایام دهه فجر را اعلام کرد و گفت: تراکتورهای شالیزار در تراکتورسازی طراحی شده و همزمان با دهه فجر رونمایی از آن صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، مصطفی وحیدزاده، یکشنبه، دوم بهمن ماه، در جلسه بررسی مشکلات تراکتورسازی از جمله بحث حاملهای انرژی به منظور رفع موانع و تسهیل تولید این محصول، افزود: در حال حاضر نیاز کشاورزان به این نوع تراکتور از خارج تامین می شد که با داخلی سازی آن، رفع وابستگی و جلوگیری از خروج ارز برای کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی همچنین با اشاره به موارد مطرح شده در این نشست از جمله راه اندازی خط تولید در جمهوری آذربایجان اظهار کرد: تراکتورسازی ایران آمادگی کامل برای همکاری در این زمینه را داشته و دارد و هر لحظه طرف آذربایجانی نسبت به این درخواست خود آمادگی داشته باشد قطعا از سوی تراکتورسازی همراهی و همکاری در این مورد صورت خواهد گرفت.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، تراکتورسازی را فراتر از یک واحد صنعتی، بلکه هویتی برای استان و کشور عنوان کرد و گفت: هرگونه توقف در خطوط تولیدی این واحد، به ۵۰۰ قطعه ساز و صنعتگر کشور تسریع خواهد یافت بنابراین باید روند تولید در آن حفظ و ادامه دارد باشد.

محمدکلامی، افزود: تراکتورسازی از دوجنبه بر اقتصاد کشور تاثیر دارد یکی سبب ارتقای سطح کیفی و بهره وری در تولید محصولات کشاورزی می شود و دیگر اینکه به صورت غیرمستقیم صنعت قطعه سازی را تقویت می کند به این معنی که هم در صنعت ثاثیر داشته و هم در زیردست کشاوری تاثیرگذار می باشد و مهمتر از همه در خاورمیانه جز یکه تازان صنعت معطوف به بخش کشاورزی می باشد.

وی تاکید کرد: با موارد یاد شده استانداری آذربایجان شرقی آمادگی کامل دارد برای حل مشکلات و تسهیل امورات مجموعه هایی در سطح تراکتورسازی هرگونه اقدام و همکاری لازم را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92613

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});