• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

سه پارک تخصصی در سطح منطقه ۲ تبریز احداث می‌شود

  • کد خبر : 92949
  • 06 بهمن 1401 - 9:15
سه پارک تخصصی در سطح منطقه ۲ تبریز احداث می‌شود
یاز اکو - شهردار منطقه ۲ تبریز از احداث سه پارک با عناوین تخصصی طی سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، موسی علیپور در یازدهمین نشست از سلسه نشست های مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: در سطح حوزه منطقه ۲ تبریز ۱۳ پارک وبوستان وجود دارد که در سال جاری اقدام به تامین روشنایی و تعمیرات مورد نیاز شده است.

وی با بیان اینکه در بودجه سال آینده اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی برای احداث و تجهیز این پارک ها در نظر گرفته شده است، افزود: یکی از پارک ها در شهرک رجایی شهر با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ متر احداث می‌شود و یک پارک نیز در آخر خیابان یاغچیان با مساحت ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر با موضوع کلینیک گل و گیاه ساخته می‌شود.

علیپور با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۲ در احداث پارک های تخصصی فعالیت جدی دارد، ادامه داد: پارک معین به صورت یک پارک تخصصی به همراه کافه کتاب برای استفاده اهالی فرهنگ و ادب شهر تبریز احداث خواهد شد.

شهردار منطقه ۲ تبریز در تشریح برنامه های فرهنگی سال آتی این منطقه، اظهار کرد: رویکرد جدید منطقه، تخصصی کردن فرهنگسراهای سطح حوزه است کما اینکه اولین فرهنگسرای ویژه کودکان نیز در منطقه ۲ شروع بکار کرده و مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفته است.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی دو بار در هر هفته برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=92949

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});