به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۳ تبریز؛ قبل از ظهر امروز سومین برنامه میز خدمت شهرداری تبریز، توسط اداره کل بازرسی برگزار شد.
در این ویژه برنامه که با حضور مدیر کل بازرسی شهرداری تبریز و رئیس اداره کنترل شاخصهای عملکرد، رئیس اداره رسیدگی به شکایات ، مسئول سامانه ۱۳۷، و چند تن از کارشناسان این حوزه در راهرو طبقه همکف شهرداری منطقه برگزار شد، شهروندان مراجعه کننده مسائل و مشکلات حل نشده خود را مطرح کردند که مسئولین مربوطه نیز نسبت به فراخور موارد دستورات لازم را صادر و راهنماییهای قانونی را ارائه نمودند.
جلسه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان در راستای برخورداری و بهرهمندی هر چه بیشتر آنان از خدمات شهرداری کلان شهرتبریز تحت عنوان “میز خدمت”، توسط مدیر و روسای ادارات و کارشناسان بازرسی شهرداری تبریز در حضور شهردار، معاون مالی و اقتصای، مدیر بازرسی و مدیر برنامه ریزی منطقه با هدف کاهش بروکراسی اداری، دسترسی سریع شهروندان به نتیجه درخواست های خود و شناسایی نقاط ضعف حوزه های تخصصی مربوطه، از ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت تا ظهر ادامه داشت.
سومین میز خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ برگزار شد
یازاکو - برای رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندان، سومین برنامه میز خدمت حضوری شهرداری تبریز، توسط اداره کل بازرسی در شهرداری منطقه 3 برپا شد.
لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=93872
- ارسال توسط : darvazeban2
- بدون دیدگاه