• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3

آذربایجان شرقی جزو شفاف‌ترین استان‌ها در ثبت اطلاعات معادن در سامانه جامع تجارت است

  • کد خبر : 96199
  • 03 اسفند 1401 - 14:30
آذربایجان شرقی جزو شفاف‌ترین استان‌ها در ثبت اطلاعات معادن در سامانه جامع تجارت است
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که آذربایجان شرقی جزو شفاف‌ترین استان ها در خصوص ثبت اطلاعات معادن در سامانه جامع تجارت است، گفت: از مجموع ۲۶۰ معدن استان اطلاعات ۲۵۴ معدن در سامانه جامع تجارت ثبت شده که این موضوع کمک بسیاری در شفاف سازی امور و خدمت رسانی در بخش معدن می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، صابر پرنیان در دیدار با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان، با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته معادن در هر شهرستان به ریاست فرمانداران افزود: سوخت مورد نیاز معادن بر اساس آمار تولید ثبت شده در سامانه جامع تجارت تخصیص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: با توجه به این که ۶۷ معدن استان بیش از سه ماه است که ناظر فنی ندارد بنا بر این اگر این معادن ناظران فنی اختیار نکنند ابتدا برخی از خدمات مانند ارایه سوخت برای این معادن قطع می شود و در نهایت با تداوم این روند معادن سلب صلاحیت خواهند شد.

پرنیان تاکید کرد: حفظ منابع ملی یکی از وظایف ذاتی سازمان صمت است بنا بر این در صورت تضییع حقوق ملی معادن مورد نظر سلب صلاحیت خواهند شد.

وی با بیان این که با برنامه ریزی های انجام شده وضعیت ناظران فنی تا پایان سال ساماندهی می شود، گفت: در کنار برخی از تفویض اختیارات می توانیم از توان سازمان های بخش خصوصی برای ارایه خدمات بهتر و دقیق تر به معدنکاران بهره مند شویم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: بعد از گذر از هفت خان کاستی های سال های گذشته در بخش معدن باید به سرعت در مسیر سیاستگذاری های بلندمدت گام برداریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});