• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

پنج هزار فرصت شغلی در بخش خانگی آذربایجان شرقی ایجاد شد

  • کد خبر : 96485
  • 06 اسفند 1401 - 13:15
پنج هزار فرصت شغلی در بخش خانگی آذربایجان شرقی ایجاد شد
یاز اکو - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: در سال جاری با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان برای پنج هزار نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، حسین فتحی روز شنبه با اشاره به اینکه سهم تسهیلات مشاغل خانگی استان در سال جاری ۱۲۷ میلیارد تومان می باشد، گفت: تمام آن جذب شده و ۹۰ درصد تسهیلات به متقاضیان معرفی شده توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

وی با اشاره به عملکرد و اقدامات قرارگاه رصد و پایش اشتغال استان اظهار کرد: اطلاعات بیش از ۵۰ هزار نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شده است و از اقدامات مهم این قرارگاه بررسی و راستی آزمایی و پایش اشتغال در استان است .

فتحی با اشاره به تعهدات ۱۳ دستگاه متولی در حوزه اشتغال نقش آفرینی، گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی این دستگاه هاست که اکثر طرح ها توسط دستگاه‌های اجرایی به بانک های عامل معرفی شده و در مرحله پرداخت تسهیلات هستند.

دبیر کارگروه اشتغال استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: عملکرد برخی از بانک های عامل در این زمینه رضایت بخش بوده و به سرعت تسهیلات را پرداخت می کنند و برخی از بانک‌ها تاکنون تمایلی برای پرداخت این تسهیلات نداشته اند .

وی با اشاره به اینکه به ازای هر ۱۵۰ میلیون تومان یک فرصت شغلی ایجاد می شود، گفت: اگر تمامی تسهیلات یاد شده دستگاه ها پرداخت شود در حوزه خود اشتغالی و توسعه و تکمیل طرح های اشتغال زا بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی ایجاد می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96485

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});