• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

احیا و ساماندهی میدان صاحب الامر توسط شهرداری تبریز

  • کد خبر : 96497
  • 06 اسفند 1401 - 14:15
احیا و ساماندهی میدان صاحب الامر توسط شهرداری تبریز
یاز اکو - شهردار تبریز یکی از آرزوهای دیرینه مردم تبریز را ساماندهی و احیای میدان صاحب الامر عنوان کرد و گفت: در این خصوص با آقای استاندار صحبت کرده‌ایم که در اجرای این پروژه دولت نیز پیشقدم باشد اما به خاطر محدویت بودجه دولتی و تعلل آن، شهرداری قصد دارد این کار را انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار صبح امروز در جلسه بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز در صحن شورای اسلامی شهر، با بیان اینکه بودجه سال آتی بر اساس واقعیت‌های موجود است، گفت: به منظور توسعه عادلانه منابع و خدمات در سطح شهر، از ۱۶۰۰ میلیارد تومان بودجه منطقه ۲، یک هزار میلیارد آن در مناطق کم‌برخوردار هزینه خواهد شد.

وی هدف از ایجاد قرارگاه مسکن را نه تنها برای احداث مسکن، بلکه بسترسازی برای موضوعات دیگر همچون اشتغال عنوان کرد.

شهردار تبریز احداث مجموعه های ورزشی و سالن‌های چندمنظوره در تمام مناطق را جوابگوی مدیریت بحران و همچنین مباحث ورزشی و اجتماعی دانست و هدف از ایجاد قرارگاه مسکن را نه تنها برای احداث مسکن، بلکه بسترسازی برای موضوعات دیگر همچون اشتغال عنوان کرد.

هوشیار با بیان اینکه قسمت عمده ای از محل پارک موزه دفاع مقدس، نیاز به تملک دارد، گفت: بخشی که مربوط به شهرداری بود انجام یافته و بخشی که دولت باید تملک کند، انجام نداده است. دولت باید سه هکتار زمین در این پارک تملک کند.

وی با اشاره به مسیر دوچرخه‌سواری چایکنار،اظهار کرد: تا به امروز به دوچرخه‌سواری شهری به عنوان تفریح نگاه شده و بحث ترافیکی نداشته است که با این طرح می‌خواهیم نگاه خود به این مقوله را ترافیکی کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=96497

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});