• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز خبر داد:

بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی

  • کد خبر : 97106
  • 11 اسفند 1401 - 13:30
بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی
یازاکو - سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از بهره برداری از ۶ بازارچه محله ای جدید طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها در مناطقی همچون مرزداران، بیلانکوه، پاسداران، یاغچیان و... احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از به نقل از امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز؛ مهدی کیانی امروز سرپرست سازمان در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که به منظور بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تشکیل یافت، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه‌های تخصصی در موضوعات خاص، هوشمندسازی خدمات در مراکز عرضه محصولات، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و احداث بازارچه‌های خویش‌مالکی  و ایجاد بازارهای موقت مثل روز بازار، عصر بازار و شب بازار برای سال آینده پیش بینی شده است.

به گفته کیانی، بودجه سازمان میادین در سال جاری ۲۵ میلیارد بود که ۱۳ درصد آن عمرانی و ۱۲ میلیارد آن جاری است.

وی از پیش بینی ۱۲۰ میلیارد بودجه برای سال آینده خبر داد و افزود: ۹۹ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به بودجه عمرانی و ۲۱ میلیارد تومان نیز بودجه جاری است. رویکرد این سازمان در سال آینده افرایش بازارها و بازارچه‌های محلی با تمرکز بر مناطق کم‌برخوردار خواهد بود.

کیانی تصریح کرد: همچنین دو مکان جدید برای احداث میدان دام شناسایی شده که طی دو ماه آینده یکی از این دو مکان برای محل احداث و راه اندازی میدان دام انتخاب می شود.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی دستفروشان خاطرنشان کرد: مجتمع های صنفی مشارکتی برای ساماندهی مشاغل مزاحم پیش بینی شده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});