• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

دیدار نمایندگان شورای روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 97131
  • 11 اسفند 1401 - 21:30
دیدار نمایندگان شورای روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با مدیر کل روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی
یازاکو - در این دیدار که با حضور حجت الاسلام خلیلی مشاور فرهنگی، ارتباطات و اطلاع رسانی مدیر کل راه و شهرسازی ، سپهری رئیس روابط عمومی راهداری، ابراهیمی رئیس روابط عمومی هواشناسی و روابط عمومی راه آهن وجمعی از نمایندگان شورای روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجانشرقی با مدیر کل روابط عمومی استانداری تبریز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی؛ در این دیدار که با حضور حجت الاسلام خلیلی مشاور فرهنگی، ارتباطات و اطلاع رسانی مدیر کل راه و شهرسازی ، سپهری رئیس روابط عمومی راهداری، ابراهیمی رئیس روابط عمومی هواشناسی و روابط عمومی راه آهن وجمعی از نمایندگان شورای روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجانشرقی با مدیر کل روابط عمومی استانداری تبریز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار عزیزی راد مدیر کل روابط عمومی استانداری افزود: در دنیای امروز و در تمامی نظام های اجتماعی و مدیریتی، روابط‌عمومیها به عنوان عناصر قوی درارزیابی وتقویت برنامه ها وپیشبرد اهداف سازمانها، نقش ویژه و مهمی در جهت ایجاد ارتباط و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می کنند و نقش روابط‌عمومی و حیطه و تأثیر فعالیت آن درارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی در سطح خرد و کلان برهیچکس پوشیده نیست. از این جهت تمامی فعالان جامعه دربخشهای مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره جویای روابط‌عمومی‌هایی هستند که آنان را درطراحی روشهای معقول و تعیین خط مشی های مرتبط با آینده یاری دهند.

وی با اظهار اینکه هر نهاد وسازمان بر اساس وظایف و مأموریت های خود، از طریق روابط‌عمومی ارتباطی مؤثر و هدفمندی را با مخاطبان و گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند برقرار می‌کند.

در ادامه حجت الاسلام خلیلی مشاور فرهنگی، ارتباطات و اطلاع رسانی مدیر کل راه و شهرسازی اظهار کرد: همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بر اساس اعتماد متقابل از نکات مهم دیگر در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است؛ زیرا روابط‌عمومی نقشهای گوناگونی را درجایگاههای متفاوت وشرایط متمایز ازیکدیگر ایفا می‎کند که رسانه ها قادر به انعکاس مناسب و سریع آن می باشند.

خلیلی با اشاره به اینکه انتظاراتی که از روابط عمومی در سازمان ها در ابعاد مختلف کاری مهم وجود دارد، بدون وجود نیروهای شایسته، توانمند و متخصص که کار در روابط عمومی را افتخار بدانند میسر نخواهد بود.

در پایان این دیدار همکاری بین استانداری و نمایندگان شورای روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان شرقی یک همکاری بی نظیر در حوزه راه و شهرسازی در استان را منجر شده و باعث هم افزایی و عملکرد خوب بین روابط عمومی ها خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});