• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

کسری اعتبارات زنجان از محل فروش اموال مازاد تامین می شود

  • کد خبر : 972
  • 01 بهمن 1399 - 13:00
کسری اعتبارات زنجان از محل فروش اموال مازاد تامین می شود
احمد خداوردی: از محل فروش اموال مازاد و از محل اعتبارات قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، حدود ۷۵ درصد اعتبارات برای پرداخت کسری قراردادها و امور رفاهی تامین شده است.

به گزارش یازاکو معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: از محل فروش اموال مازاد و از محل اعتبارات قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، حدود ۷۵ درصد اعتبارات برای پرداخت کسری قراردادها و امور رفاهی تامین شده است.

احمد خداوردی ظهر امروز (۳۰ دی‌ماه) در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان اظهار کرد: مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۲۰ تومان از محل اعتبارات موضوع افزایش بهره‌وری و عدالت در نظام پرداخت کارکنان از محل فروش اموال مازاد و ۸.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات قانون الحاق برخی مواد به تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و تفاهم‌نامه نحوه تامین و تخصیص سایر اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها با وصول درآمدها محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه با تامین این اعتبارات و از محل سایر منابع در مجموع ۴۸ میلیارد تومان از کسری‌های استان تامین خواهد شد، عنوان کرد: کسری قراردادهای حقوقی، بیمه‌ها شامل بیمه خودرو و ساختمان و منابع مورد نیاز سوخت آب، برق، گاز و اینترنت و نیز آموزش مدیران جوان تا ۷۵ درصد تامین اعتبار شده است.

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان تصریح کرد: ۸۸ میلیون تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای امسال بابت تعهدات پروژه‌های پژوهشی مصوب سال‌های گذشته دستگاه‌های اجرایی شامل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بهزیستی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری و جهادکشاورزی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه امسال ۲۷ استخدام جدید در استان داشتیم، یادآور شد: اعضای جلسه با ۳۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه‌ای سال‌جاری و تنظیم موافقت‌نامه به ارزش ۲ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال برای نیروهای جدیدالاستخدام اداره امور عشایر استان موافقت شد و ۳۰ میلیارد ریال نیز برای تولید و اشتغال به سازمان بسیج سازندگی استان تعلق گرفت.

مدیر آموزش، پژوهش و آینده‌نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان نیز در این جلسه یادآور شد: ۱۴ عنوان برای محورهای پژوهشی امسال پیشنهاد شده است که شامل بررسی و ارائه الگوی کاربردی – اجرایی تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه صنایع برق و الکترونیک و فناوری اطلاعات استان، تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه در صنایع نساجی، تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه در صنایع معدنی و فلزات استان و صنایع دارویی می‌شود.

خلیل قاسملو ادامه داد: بررسی و ارائه الگوی کاربردی – اجرایی تشکیل و توسعه زنجیره‌های تولید و عرضه محصول زیتون، سیب‌زمینی، کشمش، ماهی و محصول گیاهان دارویی، طراحی الگو و مدل مطلوب شبکه جذب سرمایه‌گذاری در راستای جهش تولید، امکان‌سنجی، بومی‌سازی و استقرار صنایع تبدیلی و تکمیلی در محصولات عمده کشاورزی، تشکیل و توسعه زنجیره‌ صنعت حمل و نقل و بررسی تاب‌آوری شهری زنجان در برابر حوادث و مخاطرات طبیعی از دیگر محورهای پژوهشی است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=972

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});