• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

بیمارستان ورزقان جوابگوی مردم نیست

  • کد خبر : 97632
  • 15 اسفند 1401 - 12:30
بیمارستان ورزقان جوابگوی مردم نیست
یاز اکو - امام جمعه ورزقان گفت: بیمارستان ورزقان از نظر امکانات و نیروی انسانی جوابگوی جمعیت بالغ بر ۶۰ هزار نفر نیست به‌طوریکه نمی‌توان نام آن را بیمارستان گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در جمع مردم ورزقان به سالروز تاسیس کمیته امداد نیز اشاره کرد و اظهار کرد: اولین نهادی که امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس کردند کمیته امداد بود که خدمات زیادی به مردم قشر کم درآمد صورت گرفته است که جا دارد از رئیس و کارکنان کمیته امداد امام (ره) این شهرستان نیز تقدیر و تشکر کنیم.

وی به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرموده است: من یک موی کوخ نشینان را بر همه کاخ نشینان ترجیح می‌دهم اشاره کرد و بیان داشت: مستضعفان و مستمندان و زاغه نشینان همیشه پشتیبان انقلاب بودند ، از شهدای جنگ تحمیلی گرفته تا بحران های بعد از آن، از مدافعان حرم گرفته تا شهدای سلامت، از راهپیمایی‌ها گرفته تا دیگر صحنه ها که در خط مقدم میدان بودند و این قشر همیشه یک پشتیبان و حامی برای مسؤولان و دولت و نظام بودند و هستند.

امام جمعه ورزقان در ادامه بار دیگر پیگیر مشکلات تنها بیمارستان ورزقان شد و افزود: بیمارستان ورزقان از نظر امکانات و نیروی انسانی جوابگوی جمعیت بالغ بر ۶۰ هزار نفر نیست به‌طوریکه نمی توان نام آن را بیمارستان گذاشت.

مسمومیت دانش‌آموزان، توطئه دشمن است

پورمحمد در ارتباط با گرانی‌های اخیر و همچنین به مسمومیت دانش آموزان در برخی نقاط کشور نیز اشاره کرد و گفت: ما منکر افزایش قیمت‌ها نیستیم، این افزایش قیمت ها در پشت پرده اتفاق می‌افتد، دشمن ساکت نبوده و سخت در تلاش است تا کشور را دچار مشکلات متعدد کند.

وی ادامه داد: همانطور که در اغتشاشات اخیر خیابانی، استکبار جهانی و عربستان سعودی دست داشتند در مسمومیت دانش‌آموزان و گرانی‌های اخیر نیز استکبار و دشمنان دست دارند.

پورمحمد افزود: رهبر انقلاب چند سال پیش وضعیت اقتصادی کشور را پیش‌بینی کردند و فرمودند، امروز عرصه ی اقتصاد، به خاطر سیاست‌های خصمانه آمریکا، یک عرصه ی کارزار است، یک عرصه جنگ است، جنگی از نوع خاص. در این عرصه ی کارزار، هر کسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است.

وی تاکید کرد: امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک کند، یک حرکت جهادی انجام داده است. این جهاد است؛ البتّه جهادی است که ابزار خودش را دارد، شیوه‌های مخصوص خود را دارد، باید این جهاد را همه با تدبیر مخصوص خود و سلاح مخصوص خود انجام بدهند و اگر دولت‌ها به آن عمل می‌کردند مطمئنا مشکلات کنونی خیلی کمتر می‌شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=97632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});