به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، علیرضا اصغری با اشاره به عملکرد این سامانه، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ و مطابق بخشنامه شهرداری، هیچ کسی در خصوص ماشین آلات و خرید و تعمیر و تجهیزات به صورت سلیقهای و جزیرهای عمل نمیکند و تمامی امور از طریق سامانه و اخذ نظرات کارشناسی انجام خواهد گرفت.
وی اضافه کرد: کارشناسان سازمان پسماند، فروشگاهها و تعمیرگاههای مشخصی را در سطح شهر شناسایی کردهاند که به ارائه خدمات به ماشینآلات خواهند پرداخت.
وی، با اشاره به تسری سامانه یکپارچه ماشینآلات شهرداری تبریز به پیمانکاران، اعلام کرد: این موضوع را به پیمانکاران مجموعه شهرداری نیز تسری دادهایم و کارکرد تجهیزات، طول عمر استهلاک و نیاز مجموعه ارزیابی شده و هر سه ماه یک بار نیز خرید انجام خواهد شد.
اصغری با اشاره به نصب ردیاب به ماشینآلات سازمان پسماند شهرداری تبریز، تصریح کرد: در این راستا میتوان رصد کاملی از عملکرد ماشین آلات داشته باشیم و در کنار آن، ویژگی مهم این اقدام خاکبرداری پروژههای عمرانی است که نیازی به واگذاری به پیمانکاران ندارد.
وی با اشاره به مزایای سامانه یکپارچهسازی ماشینآلات، تصریح کرد: این نرم افزار با هدف رفع مشکلات ماشینآلات شهرداری و تامین امنیت آنها راه اندازی شده است که مدیرعامل سازمان پسماند، مدیر ماشین آلات مناطق، مدیر ماشین آلات سازمان، و کارشناسان فنی در مناطق دسترسی به این سامانه دارند.
وی افزود: برای مراجعه راحت تر ماشین آلات، شهر را به چهار قسمت تقسیم کردیم و از این طریق اقدام خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تبریز گفت: جرایم خودروها و تحویلها که قبلا به اشخاص تحویل داده میشد، درج بیمهها، عهده دار ماشین آلات و محل فعالیت آنها، تبت اطلاعات ماشین آلات و عدم اتلاف زمان در تهیه گزارش برای شورای شهر یا شهرداری، از مهمترین مزایای سامانه یکپارچهسازی ماشینآلات شهرداری تبریز است.
وی عنوان کرد: این نرم افزار که از امروز آغاز به کار خواهد کرد، موجب پیشرفت امور و بهره وری بیشتر از ماشین آلات سازمان پسماند خواهد شد.