• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

دلار ۲۲ درصد ریخت؛ خودرو یک درصد!

  • کد خبر : 98427
  • 22 اسفند 1401 - 17:00
دلار ۲۲ درصد ریخت؛ خودرو یک درصد!
یاز اکو - قیمت خودرو روز دوشنبه، 22 اسفند ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تجارت‌نیوز، گرچه طی هفته‌های گذشته قیمت خودرو با سرعت زیادی روند صعودی را طی کرد، اما از چند روز گذشته با آغاز ریزش قیمت دلار بازار خودرو هم دنده معکوس کشید و قیمت برخی مدل‌ها کاهش یافت.

به نظر می‌رسد اکنون این بازار ارز است که هیجانات خود را بلافاصله در بازار خودرو هم تخلیه می‌کند؛ اما این هیجانات در زمان سقف‌شکنی‌های دلار شدت و سرعت بیشتری دارد تا زمان کف‌نشینی ارز. چراکه از زمان رکوردشکنی قیمت دلار تا امروز، قیمت این ارز ۱۴ هزار تومان کاهش پیدا کرد؛ یعنی ریزش حدود ۲۲ درصدی قیمت‌ها، با این حال ریزش قیمت انواع خودرو تقریباً در محدوده یک درصد است.

پراید ۱۱۱ که هفته‌های گذشته روند افزایش قیمت را در پیش گرفته بود، امروز پنج میلیون تومان گران و در نرخ ۳۴۵ میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷i که روزها بود با جهش قیمت همراه شد و قیمت آن در بازار افزایش یافت، امروز ۱۸ میلیون تومان ارزان و در نرخ ۶۲۸ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت دنا پلاس هم با ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در نرخ ۷۶۰ میلیون تومان عرضه شد.

پژو پارس سال، مدل ۱۴۰۰ که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز ۱۷ میلیون تومان ارزان شد و به نرخ ۴۷۱ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز با ۱۵ میلیون تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته همراه شد و نرخ ۵۰۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=98427

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});