• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

تجمع اعتراضی معلولان مقابل سازمان برنامه و بودجه

  • کد خبر : 99057
  • 28 اسفند 1401 - 22:00
تجمع اعتراضی معلولان مقابل سازمان برنامه و بودجه
یازاکو - امروز سازمان برنامه‌وبودجه شاهد تجمع اعتراضی کارکنان و موسسان مراکز توانبخشی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایلنا؛ کارکنان و موسسان مراکز توانبخشی خصوصی و کمپین معلولان صبح امروز_شنبه_ در اعتراض به عدم دریافت حق و حقوق معوقه خود مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمع کردند.

نماینده این کارکنان معترض مراکز توانبخشی در مورد علت تجمع امروز توضیح داد: البته در روز ۱۴ اسفند ماه سال جاری نیز معلولان و مراکز توانبخشی در مقابل سازمان برنامه و بودجه تجمعی به دلیل عدم پرداخت یارانه بهمن و اسفند ماه داشتند، ضمن اینکه ما ۸ ماه با یارانه سال ۱۴۰۰ کار کرده‌ایم و سازمان برنامه و بودجه ما به التفاوت سال ۱۴۰۱ را پرداخت نکرده است.

او تاکید کرد: حق پرستاری معلولان و سایر حق و حقوق ما در این مدت پرداخت نشده است. باید ۱۰۰ درصد بودجه بهزیستی محقق می‌شده است که ظاهرا ۴۹ درصد آن محقق شده و ۵۱ درصد آن بودجه به بهزیستی داده نشده است و مشکلات ما ناشی از همین مسئله است. 

وی گفت: ما می‌خواهیم تکلیف خودمان را مشخص کنیم. روز ۱۴ اسفند تفاهم نامه‌ای امضا شد که تا ۲۵ اسفند تمام معوقات واریز شود، اما امروز ۲۷ اسفند است و هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و دو روز دیگر عید نوروز است و پرسنل هنوز حقوق نگرفته است. 

او با بیان اینکه مراکز خصوصی توانبخشی وابسته به بهزیستی و کمپین معلولان در این جمع حضور دارند، افزود: هزینه‌هایی مانند اجاره‌ها و بیمه باقی مانده و موسسان نمی‌دانند باید چه اقدامی انجام دهند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});