• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
4

عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های آذربایجان شرقی در جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات بسیار خوب است

  • کد خبر : 99078
  • 29 اسفند 1401 - 10:00
عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های آذربایجان شرقی در جذب اعتبارات و پرداخت تسهیلات بسیار خوب است
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امسال عملکرد دستگاه‌ها در جذب اعتبارات و عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات در استان عملکرد بسیار خوبی بود و انتظار داریم که همین روند در سال ۱۴۰۲ هم ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال استان، با اشاره به تحقق تعهد اشتغال استان در سال ۱۴۰۱، افزود: امسال به‌رغم سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی، میزان جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در استان، ۱۵۸ درصد و مشاغل خانگی بیشتر از ۱۰۰ درصد بود.

وی گفت: پرداخت تسهیلات جزء یک بند ب تبصره ۱۶ نیز امسال بیش از ۹۶ درصد تحقق یافت و درخصوص تسهیلات جزء دو نیز تاکنون ۳۳ درصد از تسهیلات جذب شده که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی گفت: از محل اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور هم امسال ۴۵۰۰ میلیارد تومان جذب شده است که پیش‌بینی می‌کنیم تا یک ماه آینده کل اعتبارات این سفر برای سال ۱۴۰۱ جذب شود.

کلامی گفت: در سال ۱۴۰۱ به اندازه سه سال قبل از آن جلسات کمیته هماهنگی اشتغال تشکیل شده است که نتیجه آن تحقق ۱۲۸ درصدی تعهد اشتغال استان بود و این جلسات و پیگیری‌ها در سال جدید هم با قوت ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در استان با کمبود نیروی کار در بخش صنعت و تولید مواجهیم و ضروری است به سمت مشاغل دانش‌بنیان و فناوری‌محور حرکت کنیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});