• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خبر داد؛

پذیرش بیش از هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 99336
  • 04 فروردین 1402 - 16:30
پذیرش بیش از هزار خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی
یاز اکو - رییس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: یکهزار و ۷۴ خانوار تا ظهر دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ در ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، اکبر نورالهی در بازدید از روند پذیرش مهمانان نوروزی، افزود: چهار هزار و ۵۷ نفر هم اکنون در ستاد اسکان نوروزی استان پذیرش شده‌اند و شهرستان‌های تبریز، جلفا، سراب، خدا آفرین و کلیبر به ترتیب بیشترین پذیرش را داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰۰ آموزشگاه و ۱۹ مرکز رفاهی فرهنگیان با ۲۴ پایگاه پذیرش برای اسکان میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ در استان در نظر گرفته شده است.

نورالهی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۵ کلاس نوع ویژه، ۵۵۰ کلاس نوع «الف»، ۱۰۰ کلاس نوع «ب» و ۴۰ کلاس نوع «ج» برای مواقع اضطراری است.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: مراکز اسکان فرهنگیان استان به تمامی امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت مسافران نوروزی است.

مسئول هماهنگی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان نیز بر لزوم مشارکت مهمانان نوروزی در نظرسنجی طراحی شده در بستر QR کد (رمزینه پاسخ سریع )، جهت رفع کاستی‌های احتمالی در خدمات ارائه شده و تدبیر برای ارتقا مجموع خدمات در نظر گرفته شده برای مسافران نوروزی تاکید کرد و افزود: برای اولین بار به منظور افزایش رفاه حال مهمانان، وب‌سایت مسیریاب محل‌های اسکان فرهنگیان طراحی شده است که فرهنگیان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

بهزاد قهرمانی خاطرنشان کرد: برای مهمانان نوروزی استان که از سوی ستاد اسکان فرهنگیان پذیرش شده‌اند، مسابقه خاطره نویسی و عکاسی نیز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: مسافران می‌توانند نکته نظرات و پیشنهادات خود را از طریق شماره ۰۹۱۴۹۰۹۶۲۹۴ در پیام‌رسان ایتا با مسؤول هماهنگی ستاد اسکان فرهنگیان استان آذربایجان شرقی در میان بگذارند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=99336

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});