• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
9

یک هزار و ۹۶۰ کودک تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی هستند

  • کد خبر : 100817
  • 18 فروردین 1402 - 14:00
یک هزار و ۹۶۰ کودک تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی هستند
یاز اکو - مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: یک هزار و ۹۶۰ کودک تحت سرپرستی بهزیستی استان هستند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری فارس، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی شب گذشته در حاشیه مراسم افطار با کودکان بی سرپرست و بدسرپرست اظهار کرد: همزمان با میلاد امام حسن(ع) مراسم افطاری با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد که هدف از این افطاری آشنایی کودکان با سنت حسنه و ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود: هدف اصلی بهزیستی تربیت کودکان با سنت‌های اسلامی و انقلابی است به طوریکه می‌خواهیم با تکالیف دینی و واجبات دین به خوبی و با خاطر شیرین آشنا شوند.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره بر اینکه یک هزار و ۹۶۰ کودک تحت سرپرستی بهزیستی آذربایجان شرقی است، ادامه داد: از این تعداد ۳۴۰ کودک در مراکز نگهداری هستند و یک هزار و ۶۰ کودک نیز امداد بگیر هستند که با پرداخت امداد ماهیانه نزد بستگان درجه دو و یا سه خود قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۴ مرکز نگهداری هیات امنایی و غیردولتی وجود دارد که به تفکیک گروه های سنی دختران ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ سال و همچنین پسر ۶ تا ۱۲ و ۱۲ تا ۱۸ و همچنین بخش شیرخوارگاه طبقه بندی شده اند.

گزارش فارس حاکی است مراسم افطار به همت بهزیستی آذربایجان شرقی و موسسه خیریه فرزندان رحمت با حضور مسوولان استانی و کشوری و همچنین کودکان بی سرپرست و بدسرپرست برگزار شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=100817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});