• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
2

پژو ۲۰۰۸ جدید معرفی شد/ آشنای بازار ایران و خوش فروش بازار اروپا (+عکس)

  • کد خبر : 104117
  • 15 اردیبهشت 1402 - 14:00
پژو ۲۰۰۸ جدید معرفی شد/ آشنای بازار ایران و خوش فروش بازار اروپا (+عکس)
یاز اکو - کراس اوورهای سگمنت-بی یکی از داغ ترین بازارهای خودرویی جهان را به خود اختصاص داده اند. تقاضا بالا برای محصولات این رده، موجب شده تا تولیدکنندگان مطرح بیشتر تنوع تولیدات خود را متوجه شاسی بلندهای کوچک یا همان کراس اوورهای شهری کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از عصر ایران، یکی از نمایندگان مهم این بازار در برند پژو، مدل ۲۰۰۸ است که این خودرو سابقه حضور در بازار ایران را دارد و البته به خاطر شرایط تحریمی موفق نشد تا راه موفق دیگر محصولات پژو در ایران را طی کند.

اکنون فیس لیفت ۲۰۲۴ پژو ۲۰۰۸ معرفی شده که تغییراتی را در مقایسه با نسخه قبلی خود به نمایش گذاشته است. جلوپنجره و قسمت دماغه بازطراحی شده و دی لایت پنچه شیر در طرفین سپر اصلی جلو ظاهری تهاجمی تر به این خودرو داده است. این پنجه ها در قسمت سیاه رنگ سپر یا بخش متضاد با رنگ اصلی بدنه قرار دارند تا اثرگذاری بیشتری را به نمایش بگذارند.

در گروهی دیگر از نقد و بررسی های خودرویی، این نوارهای ال ئی دی مورب را به خراشی که توسط پنجه شیر ایجاد شده، تشبیه کرده اند. به هر ترتیب پنجه یا خراش ایجاد شده توسط آن، زیبایی خاصی به نمای جلو پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت داده است.

در قسمت عقب و چراغ های اصلی این قسمت نیز از گرافیک داخلی بسیار زیبایی در حالت افقی استفاده شده که جزئیات بالای این قسمت یکی از مهمترین بخش های فیس لیفت ۲۰۲۴ محسوب می شود.

رینگ های اختصاصی آلومینیومی در اندازه ۱۶ و ۱۸ اینچی با توجه به تریم ارائه می شود که ظاهری شبیه به نمونه نصب شده در پژو ۴۰۸ جدید دارد. پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت یک کد رنگ جدید را نیز با خود معرفی کرده که خاکستری سلنیوم نام دارد. البته برای برخی از تریم ها تم دو رنگ نیز در نظر گرفته شده که سقف به طور استاندارد مشکی خواهد بود.

.

 
پژو 2008 فیس لیفت 
پژو 2008 فیس لیفت 
پژو 2008 فیس لیفت 
پنجه یا خراش شیر. طراحی جذاب نور در تاریکی

پژو 2008 فیس لیفت 

دوربین ها و سنسورهای محیطی پیشرفته

پژو 2008 فیس لیفت 

پژو 2008 فیس لیفت 
چراغ های اصلی عقب با گرافیک داخلی جدید

پژو 2008 فیس لیفت 

پژو 2008 فیس لیفت 
جزئیات سطح بالا در چراغ های عقب

پژو 2008 فیس لیفت 

رینگ با طراحی اختصاصی و لوگوی جدید پژو

پژو 2008 فیس لیفت 

پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت

در رابطه با کابین ابتدا باید تاکید کنیم که پژو طی سال های اخیر همواره بهترین ها را از منظر طراحی و کیفیت پیش روی مشتریان خود قرار داده است. در پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت نیز شرایط مشابهی قابل رویت است. کیفیت بالای مواد اولیه برای توسعه جزئیات کابین همان ابتدا اثر خود را بر مخاطب می گذارد و سپس این طراحی جذاب است که حس حضور در یک خودرو متفاوت را یادآوری می کند.

نمایشگر دیجیتال ۱۰ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان از دیگر ویژگی های پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت است که در تریم جی تی این نمایشگر امکان ارائه تصاویر با افکت سه بعدی را نیز دارد. تمامی تریم های پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۴ از نمایشگر ۱۰ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی استفاده می کنند.

پژو در تریم های مجهز به جعبه دنده دستی از سر دنده جدیدی استفاده کرده است.

.

 
طراحی غیر تکراری جذاب پژو

پژو 2008 فیس لیفت کابین

نمایشگر دیجیتال تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر

پژو 2008 فیس لیفت کابین

پژو 2008 فیس لیفت کابین
پژو 2008 فیس لیفت کابین
پورت یو اس بی ویژه ردیف عقب

پژو 2008 فیس لیفت کابین

پژو 2008 فیس لیفت کابین
صندلی های باکیفیت با طراحی اسپرت

پژو 2008 فیس لیفت کابین

پژو ۲۰۰۸ و آلبومی از پیشرانه های متنوع!

اما تغییر بزرگ و مهم دیگر به پیشرانه مربوط می شود. تریم الکتریکی پژو ۲۰۰۸ یا همان ئی-۲۰۰۸ از تک موتور الکتریکی ۱۵۶ اسب بخاری استفاده می کند که در مقایسه با نسخه قبلی حدود ۱۵ درصد بهبود را به نمایش می گذارد. بسته بارتی نیز از ۵۰ کیلووات ساعت به ۵۴ کیلووات ساعت افزایش یافته است که برد حرکتی نسخه الکتریکی پژو ۲۰۰۸ را از ۳۴۵ به ۴۰۶ کیلومتر افزایش می دهد.

از ابتدای سال ۲۰۲۴، پژو نسخه هیبریدی جدید کراس اوور خود را نیز روانه بازار می کند که تپنده ۱۳۶ اسب بخاری بنزینی آن با یک موتور الکتریکی هماهنگ خواهد شد و اینجا نیز پژو ادعا می کند که مصرف سوخت در مقایسه با نسخه غیر هیبریدی ۱۵ درصد بهینه شده است. در این تریم جعبه دنده ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک پیشنهاد می شود.

خوب در رابطه با تریم پایه پژو ۲۰۰۸ فیس لیفت ۲۰۲۴ نیز باید به پیشرانه ۳ سیلندر ۱٫۲ لیتری توربوشارژ با ۱۰۰ اسب بخار و جعبه دنده ۶ سرعته دستی و همچنین تریم ۱۳۰ اسب بخاری با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک اشاره کنیم.

تنوع پیشرانه کراس اوور جدید پژو با یک تریم دیزل ۴ سیلندر ۱٫۵ لیتری و ۱۳۰ اسب بخار خروجی تکمیل می شود. این تریم فقط با جعبه دنده اتوماتیک ارائه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});