• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
5

تبریز طی ۵۰۰ سال مرکز تحولات تاریخی و فرهنگی بوده است

  • کد خبر : 104575
  • 19 اردیبهشت 1402 - 14:30
تبریز طی ۵۰۰ سال مرکز تحولات تاریخی و فرهنگی بوده است
یاز اکو - استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اثرگذاری شهر تبریز در طول تاریخ ایران، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تبریز و آذربایجان طی ۵۰۰ سال گذشته مرکز تحولات تاریخی، اجتماعی، فرهنگی و علمی در ایران و حتی در سطح منطقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، عابدین خرّم در همایش ۱۰ هزار نفری جوانان تمدن ساز هلال احمر استان، با قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم باشکوه و همچنین حضور پرشور جوانان، اظهار کرد: امروز جوانان این دیار گردهم آمدند تا بار دیگر تمدن سازی خود را در طول تاریخ تکرار کنند.

وی با اشاره به اثرگذاری تاریخی تبریز در عرصه‌های مختلف، افزود: پاسداری و نگهداری از این جایگاه به واسطه حضور جوانان عزیز در تمامی صحنه‌ها محقق می‌شود.

وی با بیان این‌که جمعیت هلال احمر استان در حال تجربه‌ی یک تحول ساختاری، سازمانی و ارتقای قدرت بسیج کنندگی است، ادامه داد: این حرکتی که شروع شده، نشانگر وجود جوانان جریان ساز به ویژه در عرصه امداد و نجات است.

خرّم با اشاره به این‌که طی یک سال و نیم گذشته شاهد حوادثی چون زلزله خوی و همچنین وقوع زلزله در کشور دوست و برادر ترکیه بودیم، افزود: نیروهای توانمند و آموزش‌دیده هلال احمر ایران با انگیزه انقلابی و ایرانی در این رابطه به کمک شتافته و در اولین ساعات حادثه در مناطق حضور یافتند و خوش درخشیدند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=104575

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});