• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
2

فاجعه‌ای به نام آسفالت تبریز/ شهرداری پاسخگو باشد/ آسفالت خیابان‌ها، کلانشهر تبریز را به تپه‌های کوه شبیه کرده است

  • کد خبر : 105377
  • 27 اردیبهشت 1402 - 9:30
فاجعه‌ای به نام آسفالت تبریز/ شهرداری پاسخگو باشد/ آسفالت خیابان‌ها، کلانشهر تبریز را به تپه‌های کوه شبیه کرده است
یاز اکو - نبود یک دغدغه در خصوص رفع موانع و تخریب‌های به‌وجودآمده در راه‌ها و خیابان‌های شهر تبریز، موجب مشکلات عدیده از جمله ایجاد هزینه‌های گزاف تعمیرات خودرو، تصادف، عصبانیت مردم و از همه بدتر باعث تبدیل خیابان‌های کلانشهر تبریز به تپه‌های کوهی شده است.

یاز اکو؛ جعفر ساعی نیا _ راه‌ها، گذرگاه‌ها و خیابان‌ها از اصلی‌ترین موارد پراستفاده در زندگی انسان‌ها هستند و یکی از مولفه‌های شرایط خوب زندگی برای هر انسان ایجاد راه بدون خطر با طراحی مناسب مهندسی به منظور ایجاد بستر ارتباطی کلیه افراد یک جامعه شهرنشینی است.

نبود یک دغدغه در خصوص رفع موانع و تخریب‌های به‌وجودآمده در راه‌ها و خیابان‌های شهر تبریز، موجب مشکلات عدیده از جمله ایجاد هزینه‌های گزاف تعمیرات خودرو، تصادف، عصبانیت مردم و از همه بدتر باعث تبدیل خیابان‌های کلانشهر تبریز به تپه‌های کوهی شده است.

در واقع یکی از معضلات مهم و اساسی شهر تبریز نبود آسفالت یک‌دست در برخی خیابان‌ها و معابر اصلی شهر است که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان شده است و شهرداری باید ظرف مدت کوتاهی معابر مشکل‌دار را شناسایی و آسفالت معابر مشکل‌دار را برطرف کند. عدم هزینه‌کرد شهرداری جهت تعویض یا ترمیم و یا ترمیم دیر‌هنگام آسفالت باعث می‌شود شهرمان فقط در ظاهر نماد یک کلانشهر را به خود یدک بکشد.

با این اوصاف و با گلایه به حق شهروندان تبریزی از چاله‌های خیابانی و آسفالت نامناسب برخی معابر، امروز شهر نیازمند انجام آسفالت باکیفیت است و از شهرداری محترم کلانشهر تبریز درخواست می‌شود برای حل این بحران و بهبود وضعیت آسفالت که مطالبه اصلی شهروندان است، اقدامات لازم انجام شود.

خیابان‌های زیبا و یکدست هم می‌تواند به زیبایی شهر بیافزاید و هم در ایمنی شهر و کاهش ترافیک و تصادفات درون‌شهری اثرگذار باشد، موضوعی که ضمن افزایش انگیزه شهروندان در حفظ وضعیت شهر، می‌تواند در افزایش گردشگران و میهمانان موثر واقع شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=105377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});