• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
18

آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه تبریز

  • کد خبر : 1077
  • 02 بهمن 1399 - 18:13
آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه تبریز
مدیر‌کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف و کولاک از دیشب در تبریز،تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی به موقعع و بدون تاخیر انجام گرفته است.

به گزارش یاز اکو به نقل از فارس، رامین آذری اظهار داشت: صرفا پرواز تهران- تبریز شرکت هواپیمایی آتا دیشب با تاخیر ۴۵ دقیقه‌ای انجام شد که به دلیل نقص فنی بوده و این تاخیر مربوط با بارش برف نبوده است.

وی، وضعیت کاهش دید را نیز در فرودگاه بین‌المللی تبریز ایده‌آل اعلام و تاکید کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه کاهش دیدی در آسمان تبریز که مشکل‌ساز برای پروازها فرودگاه باشد،اتفاق نیفتاده است.

آذری با اشاره به اینکه در طول زمستان تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین در فرودگاه تبریز آماده می‌باشد، اظهار داشت: به محض شروع بارش‌ها از شب گذشته در تبریز نیز عملیات برف‌روبی، اوره‌پاشی و یخ‌زدایی در باندها و فرودگاه بین‌المللی تبریز توسط اداره آتش‌نشانی و هدایت زمینی هواپیما انجام شده است.

این مقام ارشد استانی، در حوزه حمل و نقل هوایی از انجام چندین عملیات آماده‌سازی باند به منظور تیکاف هواپیماها طی بارش‌های چند ساعت گذشته خبر داد.

وی، از مسافران فرودگاه تبریز خواست تا قبل از مراجعت به این مجموعه حتما از طریق تلفن گویایی ۱۹۹ وضعیت پروازهای خود را جویا و پس از اطمینان از انجام بدون تاخیر و به موقعه پروازه خود راهی فرودگاه شوند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});