• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

تاسیس دفتر صندوق فناوری ارس در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 1092
  • 04 بهمن 1399 - 11:01
تاسیس دفتر صندوق فناوری ارس در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: به زودی دفتر این صندوق در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تاسیس می‌شود.

به گزارش یاز اکو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پریسا بهلولی مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: با تصویب هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری منطقه آزاد ارس برای ارایه خدمات مناسب و سریع به شرکت‌های دانش بنیان و فناور آذربایجان شرقی، بزودی با تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تحویل محل از طرف پارک علم و فناوری استان، این دفتر افتتاح می‌شود.

وی افزود: با افتتاح این دفتر متقاضیان خدمات از جمله تسهیلات و صدور ضمانت، نیازی به حضور در دفتر منطقه آزاد ارس در ۱۳۲ کیلومتری شمال غرب تبریز ندارند.

وی اضافه کرد: صندوق پژوهش و فناوری ارس به عنوان عامل مالی صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، خدمات متنوع مالی و سرمایه گذاری از جمله صدور ضمانت نامه برای تضمین حضور شرکت‌ها در مناقصات و معاملات دولتی، اعطای تسهیلات مختلف همچون نمونه سازی، تولید صنعتی، تامین محل فعالیت و سرمایه در گردش و مشارکت در طرح‌های دانش بنیان و فناور را ارائه می‌کند.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری ارس گفت: شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌توانند جهت آشنایی با خدمات و تسهیلات صندوق به سایت اینترنتی صندوق به آدرس www.arasfund.ir مراجعه کنند.

بهلولی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق پژوهش فناوری شمالغرب کشور بوده که با سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری تبریز و شرکت همگامان طی سال گذشته فعالیت خود را شروع کرده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1092

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});