• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 27 September - 2024
9

ضرورت توسعه فضای سبز در حریم و محدوده‌ پتروشیمی تبریز

  • کد خبر : 115463
  • 31 مرداد 1402 - 16:00
ضرورت توسعه فضای سبز در حریم و محدوده‌ پتروشیمی تبریز
یاز اکو - شهردار تبریز بر ضرورت همکاری‌های مشترک بین شهرداری و پتروشیمی تأکید کرد و گفت: پتروشیمی و پالایشگاه تبریز از صنایع ذاتا آلاینده شهری هستند و توسعه فضای سبز در حریم و محدوده‌ این مجموعه ها ضرورت دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در دیدار با میراشرفی، مدیرعامل و نایب رئییس هیئت‌مدیره پتروشیمی تبریز گفت: پتروشیمی تبریز به عنوان صنعتی قدرتمند در شهر تبریز، اثرات بسیار مثبتی برای استان به همراه داشته است.

وی افزود: شهرداری تبریز همواره آماده همکاری مشترک با پتروشیمی تبریز در موضوعات مختلف شهری و دیگر موضوعات است.

هوشیار با اشاره به همکاری پتروشیمی و شهرداری تبریز در کاهش آلودگی هوا خاطرنشان کرد: سال گذشته تعامل خوبی با مجموعه پتروشیمی در حوزه کاهش آلودگی هوا داشتیم که خرید اتوبوس‌های جدید فصل مشترک این همکاری‌ها بود.

وی ادامه داد: پتروشیمی و پالایشگاه تبریز از صنایع ذاتا آلاینده شهری هستند که نیازمند توسعه فضای سبز در حریم و محدوده‌ این مجموعه‌ها هستیم.

هوشیار تأکید کرد: عوارض آلایندگی صنایع بزرگ همچون پالایشگاه و پتروشیمی در بسیاری از شهرها یکی از منابع درآمد پایدار شهرداری‌ها است و انتظار می‌رود تبریز نیز با همکاری این مجموعه‌ها از این منابع بهره‌مند شده و خدمات خود را افزایش دهد.

میراشرفی، مدیرعامل پتروشیمی و نایب رئییس هیئت‌مدیره پتروشیمی تبریز نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت پتروشیمی تبریز و پروژه‌های در دست اجرای این مجموعه، بر همکاری‌های مشترک با شهرداری تبریز تأکید کرد.

یعقوب هوشیار در حاشیه این دیدار با حضور در مزار شهدای گمنام مدفون در مجموعه پتروشیمی، یاد و خاطره این شهدای گلگون‌کفن را گرامی داشت.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=115463

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});