• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

ادامه حمایت هلال احمر ترکیه از جمهوری آذربایجان

  • کد خبر : 11999
  • 02 اردیبهشت 1400 - 8:40
ادامه حمایت هلال احمر ترکیه از جمهوری آذربایجان
یاز اکو - هلال احمر ترکیه با همکاری هلال احمر آذربایجان میان 5 هزار خانواده جنگ‌زده در قره‌باغ کوهستانی بسته‌های معیشتی توزیع خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری آناتولی، کاروان کمک‌های بشردوستانه هلال احمر ترکیه طی مراسمی با حضور مقامات ترکیه و جمهوری آذربایجان در شهر باکو پایتخت این کشور برای یاری‌رسانی به خانواده‌هایی که در دوره جنگ از حملات ارتش ارمنستان متاثر شده‌اند، به قره‌باغ کوهستانی اعزام شدند.

سمیح پاسلی، رئیس تیم منطقه قفقاز هلال احمر ترکیه در این زمنیه به خبرنگاری آناتولی اظهار داشت که به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان برنامه‌ای با همکاری هلال احمر آذربایجان را برای کمک به نیازمندان راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: در این راستا میان ۵ هزار خانواده نیازمند بسته‌های معیشتی توزیع خواهیم کرد. در دوره دومین جنگ قره‌باغ کوهستانی نیز در مدت کوتاه تیم‌های ما به منطقه انتقال یافتند و میان ۲۳۰ هزار نفر بسته‌های مواد غذایی و دیگر مواد مورد نیاز آنها را توزیع کردند.

از سوی دیگر جعفر اصغرزاده، معاون رئیس هلال احمر آذربایجان نیز گفت: «هلال احمر ترکیه در سال ۱۹۹۰ برای مهاجران قره‌باغ کوهستانی اردوگاه‌ها احداث و به مدت ۱۰ سال نیازهای آنها را تامین کرده بود. یاری‌رسانی هلال احمر ترکیه به آذربایجان در دوره همه‌گیری کرونا و در جنگ اخیر نیز ادامه یافته‌است. به عنوان سازمان برادر از هلال احمر ترکیه تشکر می‌کنم».

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=11999

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});