• امروز : پنج شنبه - ۱۴ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 4 July - 2024
6
مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز خبر داد:

نمایشگاه کتاب نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد / ۱۹ مهر موعد برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز

  • کد خبر : 120151
  • 16 مهر 1402 - 18:15
نمایشگاه کتاب نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد / ۱۹ مهر موعد برگزاری نمایشگاه خودرو در تبریز
یازاکو - مدیر عامل نمایشگاه بین المللی تبریز گفت: در کنار نمایشگاه کتاب پس از چند سال دیگر نمایشگاه مطبوعات نیز در سالن شهریار با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

نشست خبری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تبریز امروز ۱۶ مهر با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
“حبیب ماهوتیان” در ابتدا به گزارش ۶ ماهه اول سال جاری پرداخت و توضیح داد: بیش از ۶ هزار نفر در ۶ ماهه اول امسال بازدید کننده از نمایشگاه داشتیم، نمایشگاه‌های زیادی برگزار شده است که به لطف خدا در سطح عالی برگزار شده است.
وی ادامه داد: نمایشگاه تهران در ۶ ماه اول سال جاری به ۲۰ نمایشگاه نرسیده است در حالی که در تبریز در طی ۶ ماه گذشته ۲۴ نمایشگاه برگزار شده است، ضمن این که تا پایان سال جاری ۳۴ نمایشگاه دیگر نیز برگزار خواهد شد که تمام مجوزها توسط کارگروه‌ توسعه صنایع غیرنفتی صادر شده است.
وی در ادامه به نمایشگاه مهم کتاب که در نیمه دوم آبان برگزار خواهد شد، گفت: در کنار نمایشگاه کتاب پس از چند سال دیگر نمایشگاه مطبوعات نیز در سالن شهریار با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
ماهوتی ادامه داد: سالن‌های امیرکبیر، پروین، شهریار و آذربایجان از جمله سالن‌های میزبان نمایشگاه کتاب خواهد بود که در نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.
وی گفت: نمایشگاه رینوتکس نیز با همکاری استانداری آذربایجان‌شرقی و مجموعه ربع رشیدی در آذرماه برگزار خواهد شد.
مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی تبریز یادآور شد: نخستین نمایشگاه قهوه و چای نیز امسال در سطح بالا و به حالت بین‌المللی در تبریز (۲۵ تا ۲۸ آبان ماه) برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه مصرف قهوه در استان و کشور بالا رفته است و یک حالت سرخودی در واردات آن ایجاد شده است از این‌رو لازم دانستیم تا چنین نمایشگاهی را با همکاری سایر استان‌ها و همچنین کشورهای دیگر اعم از ترکیه برگزار کنیم.
ماهوتی گفت: در این نمایشگاه فروشندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان به حالت اتحاد درآمده و یک سرو سامان حسابی به این مقوله داده می‌شود.
نمایشگاه طلا و جواهر نیز در آبان ماه با حضور کشور های ترکیه و ایتالیا و ۱۸ استان دیگر برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از مسئولین استانی گفت: آقای عظمایی همکاری خوبی با نمایشگاه داشته و در هر نمایشگاه حضور فعال داشته اند.
ماهوتیان با عنوان این که برگزاری هر نمایشگاهی به غیر از محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز غیرقانونی است و هیچ نمایشگاهی در هیچ جای استان به جز در محل سایت نباید برگزار شود، ادامه داد: در سال‌های گذشته نمایشگاه‌هایی در سایر مکان‌ها برگزار می‌شود که امسال این موضوع دوباره در استان رواج یافته است که همگی از مجوزهای سازمان صمت ناشی می‌شود، البته این موارد از طریق سازمان میادین شهرداری تبریز برگزار می‌شود که احساس می‌کنند ما با آنها رقیب هستیم در حالیکه ما با همه رفیق هستیم ولی نکته قابل توجه این است که هیچگونه نظارتی روی اینگونه نمایشگاه‌ها خارج از سایت مرکزی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: این مسئله بر اساس مصوبات سازمان توسعه تجارت ایران است که رسما ابلاغ شده و هیچ نمایشگاهی نباید بجز محل سایت ها برگزار شود که متاسفانه در تبریز نیز علی رغم دستورات صریح استانداری و سازمان صمت نمایشگاه هایی از طرف سازمان میادین شهرداری انجام می‌شود که هیچ مشکلی نداشته و با آن ها رقیب نیستیم.
ماهوتی افزود: نمایشگاه خودرو نیز از ۱۹ مهر در تبریز برگزار خواهد شد که غالبا خودروهای ایرانی و تعدادی خودروهای خارجی برگزار خواهد شد، به طوری‌که استقبال زیادی برای ثبت‌نام داشتیم که با دخالت شواری قیمت گذاری و رقابت ریزش چند صد مترمربعی داریم.
وی با اشاره بر اینکه بازسازی خیابان و جاده نمایشگاه بین‌المللی تبریز صورت گرفته است، گفت: به طور کامل نوسازی و تعمیرات خیابان‌ها، بازسازی سالن‌ها، شستشوی سالن‌ها انجام گرفته است؛ سرامیک کف نمایشگاه خریداری شده است فقط در حال حاضر مشکل نداشتن کارگر و سرامیک‌کار داریم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=120151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});