• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

معلمان در سلامت جامعه نقش موثری دارند

  • کد خبر : 1229
  • 05 بهمن 1399 - 10:21
معلمان در سلامت جامعه نقش موثری دارند
مدیر آموزش و پرورش مرند با بیان اینکه معلمان نقش موثری در تربیت انسان‌های متعهد و متخصص دارند، گفت: در سایه تلاش‌های معلمان، جامعه از گرفتاری‌ها و بلاها رهایی می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، اباذر کاظمی روز یکشنبه در همایش تجلیل از فعالان تولید محتوای الکترونیکی در مقطع ابتدایی اظهار کرد: اگر می خواهیم جامعه بسیار ممتازی داشته باشیم و توانایی های خودمان را اثبات کنیم، باید دانش آموزان خوبی تربیت کنیم، تا ضمن حفظ آرمان ها، اصالت ها و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در حوزه علم نیز سرآمد باشند.

وی با بیان اینکه در این شهرستان اقدامات آموزشی و پرورشی ارزشمندی در ایام کرونایی انجام شده است، افزود: جشنواره های مختلفی درحوزه تولید محتوا در سطح شهرستان، از جمله جشنواره «از گچ تا امواج» و «از کاشت تا برداشت» در حال برگزاری است که در نوع خود در سطح استان و کشور، کم نظیر است.  

مدیر آموزش و پرورش مرند، راه پایان دادن بر گرفتاری ویروس کرونا را علم دانست و افزود: علم، آگاهی و دانش، نیاز حقیقی جامعه بشری بوده و در کنار آن باید با توکل به خدا و اراده برای تداوم زندگی که منجر به کمال و سعادت بشر شود، توجه ویژه کرد.

وی در خصوص تولید محتوای زیاد و دارای کیفیت عالی در سطح شهرستان نیز گفت: لازمه آموزش غیرحضوری، ارائه محتواهایی با کیفیت برای استفاده دانش آموزان است، از این رو در سایه همدلی و همیاری همکاران توانمند شهرستان، تا امروز بیش از هشت هزار عنوان محتوای تربیتی و پرورشی و ۱۲۰۰ عنوان محتوای فاخر آموزشی، تولید و در کانال های رسمی تولید محتوا در شاد و سایر پیام رسان ها، بارگذاری شده است.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=1229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});